Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SanneChinas schreef:pimaude schreef:Ik blijf erbij dat TS een datum moet gaan prikken en dan mensen laat bevestigen (idd tot bv zondag 20:00) zodat alles duidelijk is. + regelmatig op bokt verschijnen is een must bij fotomeetings!
Kan ook idd, er moet nu iig wel duidelijkheid komen over de datum
kimberley23 schreef:christina75 schreef:Ik kan 17 augustus ook wel zoals het nu staat.
In de afgelopen bladzijdes denk ik zo te lezen dat je behoorlijk wat handige tips en trucjes weet met fotograferen! We zitten samen in de ochtend groep, zou je me dan wat tips kunnen geven en evt. wat uitleg?
kimberley23 schreef:christina75 schreef:Ik kan 17 augustus ook wel zoals het nu staat.
In de afgelopen bladzijdes denk ik zo te lezen dat je behoorlijk wat handige tips en trucjes weet met fotograferen! We zitten samen in de ochtend groep, zou je me dan wat tips kunnen geven en evt. wat uitleg?
Bamorka schreef:Punten van de modellen:
1. Collin van bokker xLillth,2. Mowgli van bokker Loontje_,
3. Isanne van bokker berdien85,
4. Lola van bokker __Lauraa,
5. Hydalgo van bokker Finnens,
6. Vince van bokker Happinez7. Noa van bokker Loontje_
8. Chinas Gill van bokker SanneChinas
9. Asterix van bokker Kim_Asterix
Just_Sannee schreef:TS, ik had je een tijdje geleden een berichtje gestuurd, dat ik wel als model wil aanmelden met mijn pony, mocht je niet genoeg modellen hebben..
Helaas heb ik niets teruggehad. Ik neem aan dat deze meeting vol zit dan?
Kim_Asterix schreef:Jammer, 17 augustus is werkelijk de enige datum dat ik écht niet kan had ik aangegeven..
Bamorka schreef:Punten van de modellen:
1. Collin van bokker xLillth,2. Mowgli van bokker Loontje_,3. Isanne van bokker berdien85,
6. Vince van bokker Happinez7. Noa van bokker Loontje_
8. Chinas Gill van bokker SanneChinas
9. Asterix van bokker Kim_Asterix
berdien85 schreef:Voor de 17e meld ik mij ook af, helaas..Bamorka schreef:Punten van de modellen:
1. Collin van bokker xLillth,
2. Mowgli van bokker Loontje_,3. Isanne van bokker berdien85,
6. Vince van bokker Happinez
7. Noa van bokker Loontje_
8. Chinas Gill van bokker SanneChinas9. Asterix van bokker Kim_Asterix