Je moet sowieso het Refaja Ziekenhuis aanhouden. Als je van de snelweg komt kom je bij het ziekenhuis een rotonde tegen waar je naar echts moet. Als je van het kanaal af komt moet je de (tweede) rotonde links nemen. Street view op google klopt dus ook niet meer, ondertussen staat er voor het refaja een grote lange rotonde.
dus op de Van boekerenweg moet je afslaan naar de esdoornstraat. Dan moet je een stukje rechtdoor rijden totdat je aan je rechts hand een bankje tegenkomt. Het lijkt mij het handigst om daar af te spreken
Oke super, dat kan ik wel vinden lijkt me. Wij gaan om half 10 van huis (vanaf musselkanaal) dus zou er rond kwart voor/10 voor tien moeten kunnen zijn
Het is volgende week, dus je hebt nog even tijd Mandy, hoelaat zal jij er ongeveer zijn?
mandy_8
Geplaatst: 18-05-14 12:41
Murosch schreef:
Oke super, dat kan ik wel vinden lijkt me. Wij gaan om half 10 van huis (vanaf musselkanaal) dus zou er rond kwart voor/10 voor tien moeten kunnen zijn
dan denk ik dat je een beetje te vroeg bent de eerste modellen beginnen rond 11:15 dus rond 10:45 / 11:00 aanwezig is al goed.