Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vanky schreef:Fijn! Dan kan ik mee!
Ik moet dan ongeveer anderhalf uur heen moeten rijden, zou ik dan misschien nog over geplaatst kunnen worden naar de middaggroep?
Verder voor de fotografen, wat is er gewenst? Kwa kleding, thema oid? Rijkleding bij de portretfoto's of een jurkje?
Fenomeen zal sowieso worden geknot, en verder gewoon met engels hoofdstel en dressuurzadel.
Welk kleur dekje vinden jullie fijn? Ik heb bij wit ook bandages, en bij de rest alleen een dekje.
Ik heb; zwart met zilver, groen, blauw, oranje, geel/roze en wit.
hyppolyte schreef:Dit is de locatie: https://maps.google.nl/maps?saddr=52.71 ... sz=18&z=18
Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's.
Citaat:Datum: 28 juni
Plaats: Bos in Schoorl
Modellen
1. xDorientj – Epona – Foto
2. Margarita_ - Farousha - Arabier, vos - Foto
3. Kimmsel - Kim - Marano - volbloed arabier - Western/bitloos/engels rijden - Foto
4. Vanky – Fenomeen - KWPN, roodbruin incl. vier zwarte benen en zwarte manen -foto
5. Nikki - Esprit - Shetlander
6.
7. wolfopdetop – Haflinger
8. xloeladyx - Lady Brienna van de drinkbeker – NRPS - met witte beentjes - FotoFotoFoto
Er kan dus nog 1 model mee. Als het zo blijft is het ook geen probleem, maar het kan dus wel.
Fotografen
1. eline95enile - Eline
2. MZorro – Marieke
3.
4. eline1991 – Eline - EbShots photos
5. kimmm94 - Kim- Kim de Groot Fotografie
6. Darkadia - Karen
7. sunnybellami - Sunny - SHshots
8. Strasshorse - Keeley - PW Shots
Er is ook nog ruimte voor 1 fotograaf, zonder is ook geen probleem, maar er is dus ruimte voor.
Wel even heel duidelijk nog:
-We blijven óp de paden fotograferen, met een maximum van 1 meter afstand naast het pad. Dit heb ik met de boswachter afgesproken en is goedgekeurd mits we natuurlijk de natuur daar niet kapot maken.
-Ik neem een vuilniszak mee voor papiertjes/lege flesjes en dat zal ook de énige plek zijn waar we onze troep neergooien.
Groepswhatsapp 2 dagen van te voren is inderdaad een slimme! Dat ga ik doen. Zou iedereen zijn telefoonnummer nog even kunnen doorsturen?
Afbeelding
Dit is de locatie. Op een korte afstand van elkaar zitten hier heel veel mooie plekken Is natuurlijk wel heuveltje op door het zand, maar daar ontkom je sowieso niet aan in schoorl. Het is de bosopgang in de buurt van groetn. Je kunt er wel een trailer kwijt, weg is redelijk breed daar en zolang het er niet al teveel zijn en iedereen netjes langs de kant parkeert komt het goed.
En het schema:
Iedereen moet 20 minuten van te voren aanwezig zijn! Mocht er dan nog iets niet goed gaan/ of dat iemand het niet kan vinden hebben we nog de tijd om het rustig op te lossen.
Afbeelding
Ivanka: Ik heb je nu in de ochtendgroep staan, als er iemand wilt wisselen vind ik het prima maar wil niet iemand zomaar van de middag naar de ochtendgroep verplaatsen. Snap wel dat je liever smiddags wilt als je zo'n end moet rijden. Hopelijk wilt er iemand wisselen met je
Als er verder iemand wilt wisselen en beide groepen zijn het er mee eens vind ik het prima, maar laat het dan wel even weten
hyppolyte schreef:hyppolyte schreef:Dit is de locatie: https://maps.google.nl/maps?saddr=52.71 ... sz=18&z=18
Zoals gezegd kun je daar op zich prima parkeren met de trailer, als iedereen ervoor zorgt dat ze 'm netjes tegen de rand zetten dan kan het overige verkeer er gewoon langs. Het is een rustig weggetje. We zitten daar direct naast de bosopgang, dus wat dat betreft kun je meteen naar boven lopen. De bospaden zijn daar mooi breed en als je iets verder doorloopt heb je een paar prachtplekken voor foto's.
*edit* zie dat Eline de locatie wel al gepost had, had ik even gemist.
@margarita, er is altijd wel iemand die en van de paarden even vast kan houden, ik was de vorige keer ook met 2 paarden op pad, ging prima.