nafnaf schreef:Ik heb nog wat dingen bij mij tante op kunnen halen. Neem morgen alles mee dan kijken we wel wat het gaat worden!
Super!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
S_en_Z schreef:Ik meld me ook maar even, ik ben nogal ziekjes maar kom t toch proberen met fotograferen want wou super graag nog iets met Bohemian doen. Jis heeft me gister gevraagd.
Gaan jullie met telelens of gewone lens fotograferen? Ik ben er nog niet over uit.. 70-200 of 50mm. Denk dat ik mn groothoeklens ook mee neem voor enkele shots.
(nu baal ik stiekem wel beetje dat ik geen tweede camera heb haha)
chanelle14 schreef:S_en_Z schreef:Ik meld me ook maar even, ik ben nogal ziekjes maar kom t toch proberen met fotograferen want wou super graag nog iets met Bohemian doen. Jis heeft me gister gevraagd.
Gaan jullie met telelens of gewone lens fotograferen? Ik ben er nog niet over uit.. 70-200 of 50mm. Denk dat ik mn groothoeklens ook mee neem voor enkele shots.
(nu baal ik stiekem wel beetje dat ik geen tweede camera heb haha)
Oow bah, hopelijk voel je je straks al iets beter. Ik heb vorige week een 50mm gekocht, en die moet ik natuurlijk wel even uitproberen. Verder neem ik een 18-200 mee, heb niet zo heel veel spannends kwa lenzen.
martine0503 schreef:Ik meld mij ook even. Ik heb Jis een PB gestuurd. Deze heeft ze alleen nog niet gelezen. Ik moet me helaas afmelden. Ik baal er echt vreselijk van. Ik had alles schoon gemaakt en opgeladen klaar liggen. Het weer werkt iig wel goed mee en ik houd de foto's in de gaten. Succes en veel plezier allemaal.