ooo oliebol... Ik heb net een bericht gehad van Lisa Dijk dat de zandverstuiving geen fotomeetings meer mag zijn, tenzij je 75 euro betaald voor de vergunning en volgens haar is dat ook alleen door de weeks. dus ik heb de gegevens gevraagd van de boswachter en dan ga ik morgen even bellen.
Hmm vreemd zeg! de dag erna is ook gewoon een groep die erheen gaat. Ik heb daar nooit wat van gehoord! ik dacht dat het wel mocht zolang je op de ruiterpaden zou blijven...maar dat weet ik niet zeker.
LisaDijk
Geplaatst: 06-06-14 08:37
Hier de mail van natuurmonumenten. Ik heb de naam van de persoon waar ik contact mee had even onleesbaar gemaakt uit privacy overwegingen. Marcella heeft de volledige afbeelding met naam en contact gegevens.
Kunnen alle modellen mij even toevoegen op fb en een bericht sturen dan voeg ik jullie toe in een groep gesprek over morgen. Jullie kunnen mij vinden als : Marcella van Zantvoort
Iedereen veel plezier morgen!! Het word heel warm.. ik ga dit jaar helaas niet mee wegens andere afspraken. Ik hoop voor jullie dat je de zandvlakte op mag dat is toch het allermooiste met de arabieren!! "de woestijn"