Voor Eline en mij is het ook geen probleem om wat eerder aanwezig te moeten zijn. We komen rijdend maar vertrekken lekker op tijd zodat de pony's niet nat aankomen en mocht de schema inlopen we gewoon er zijn.
Willen de modellen van de ochtendgroep aub zo snel mogelijk weg? Niet omdat het ik jullie zo graag weg wil, maar anders is er kans dat er geklooi komt met de trailers van de middaggroep.. Dat gaat denk ik geen groot probleem zijn hoor, als het goed is is er maar 1 trailer in de middaggroep.
Willen de modellen hun rijspullen (zadel, bandages oid) mee willen nemen aan het begin? Dan kan ik de tijd van het opzadelen veranderen van 30 naar 10 minuten. Kunnen we ook veel tijd mee winnen!
Zooo Banirma Vandaag nog ff lekker gewassen en geknot. Ook het zadel en overig spul van Banirma Komen met Naomi mee (Thuiswedstrijd voor ons HIHI) Scheelt zeker enorm in tijd.
We hebben er zin Ik ben nu mijn batterijen aan het checken en mijn geheugenkaartjes
listiglistje
Geplaatst: 03-05-14 18:31
Allemaal veel plezier morgen! Stalgenootje Do en haar Jeltje zijn er iig helemaal klaar voor
timo heb je je schena dan al aangepast? Want dan kan de middaggeoep uiteraard eerder komen. Zou het fijn vinden als het schema met goede tijden in het topic te zien is.
Wij hebben er ook zin in . Vooral als jullie een beetje het verhaal van Banirma kennen(er zijn er een paar die ik op FB heb en het hebben meegekregen)... Ze heeft half Februari een flinke operatie gehad en is best kritiek geweest en is nog herstellend hiervan. Ze had zandkoliek en ze hebben behoorlijk wat zand uit haar dikke darm gehaald. Het is eigenlijk een wonder hoe goed en snel zij hersteld is na de operatie....en voor ons was het erg spannend ook omdat ik niet wist of we überhaupt wel aan de photoshoot mee konden gaan doen. Ze is nog wel wat arm in haar bespiering mja dat komt ook wel weer goed.