Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
evelien1000 schreef:Wanneer worden er actie foto's gemaakt? In het schema wat ik heb gezien was het naar mijn idee alleen voor portret ingedeeld. Ik denk dat het het handigst is dat iedereen moet kiezen. Of fotograaf of model. Hoe wil je de ochtendmodellen vastleggen als je dan zelf model staat?
lrtj_ schreef:Nee hoor totaal niet als het eigenbelang was had ik het schema wel gelaten hoe het was
Carmenxoxo schreef:lrtj_ schreef:Nee hoor totaal niet als het eigenbelang was had ik het schema wel gelaten hoe het was
Het is zodat jij je camera kan halen, isn't it?
En waarom moet flowq ofso perse model & fotograaf zijn?
Drie groepjes worden echt hele kleine groepjes, hooguit drie paarden bij 1 groep?
Mijn voorkeur gaat uit naar het vorige schema,
Carmenxoxo schreef:30 min losrijden ?
Dan is mijn paard al nat met haar wintervacht.
Ik wil echt niet zeikerig overkomen hoor, maat vind het allemaal een beetje appart lopen.
lrtj_ schreef:Dat was bij de meeting bij zegebos ook dit is incl eventuueel nog poetsen enzadelen he
lrtj_ schreef:Carmenxoxo schreef:30 min losrijden ?
Ik wil echt niet zeikerig overkomen hoor, maat vind het allemaal een beetje appart lopen.
wat is er apart aan.. Bij zegebos was er ook 30 min voor zadelen enz, je zadelt minstes 10 min en dan wil je misschien nog borstelen ed dus een kwartier ben je zeker al kwijt..
Carmenxoxo schreef:lrtj_ schreef:Dat was bij de meeting bij zegebos ook dit is incl eventuueel nog poetsen enzadelen he
Nee hoor dat was daar niet, heb daar hooguit 10 min losgereden.
Ik ga mijn paard niet borstelen daar, ze staat echt niet stil![]()
Ze is heel ongeduldig namelijk.
Maar een van ons weilanden in Huissen is verkocht en nu gaat ze misschien in een weiland staan in elst, dan is het te ver. Maar dat is allemaal niet zeker. Dus laat ik dan nog wel horen!
lrtj_ schreef:Carmenxoxo schreef:30 min losrijden ?
wat is er apart aan.. Bij zegebos was er ook 30 min voor zadelen enz, je zadelt minstes 10 min en dan wil je misschien nog borstelen ed dus een kwartier ben je zeker al kwijt..