Ja, ik had gisteren weer goede hoop, want toen was ook veel bewolking voorspeld. Maar het ziet er nu heel dreigend en somber uit hier (Heinenoord) en heb net stal gebeld (Westmaas) en daar begon het net te miezeren......
Misschien kunnen we proberen het te verplaatsen naar iets in de nabije toekomst? Als we het van te voren goed afstemmen wil ik best een rondje 'fotografen ophalen' verzorgen (zag dat toch veel mensen met OV moesten komen en da's best lastig op zondag in deze regio).
Nalonyda
Geplaatst: 06-04-14 09:04
Heel jammer van het weer het was zo mooi de hele week
Ik zou alleen 1 juni kunnen van de zondagen, maar die is ook onder voorbehoud want mijn moeder is dan jarig. Zaterdagen moet ik vaak werken, maar heb mijn rooster nog niet en zou evt de 3e of 31e kunnen.
DShots
Geplaatst: 11-04-14 08:39
Ik ken echt niet die mei maand meer. Ik heb haast elke weekend een meeting staan.
hoi! Ik had dit topic al voorbij zien komen maar helaas kon ik de vorige datum niet. Maar nu het verplaatst is wil ik me toch graag melden. Zou ik op de reserevelijst kunnen? Ik heb een leuke shet in de aanbieding of mijn verzorgpaard, een tuiger
Ik zit ook al helemaal vol in mei, de weekenden in juni vallen ook af door verjaardagen en bijkomen van schoolkamp met mijn groep 8 . Hemelvaart en 2e pinksterdag zouden wel kunnen.