Wat een leuk initiatief zeg! Jammer dat ik dit topic zo laat pas tegen kom!(weet toch niet of ik geschikt was hoor) Ben in ieder geval heel erg benieuwd naar het resultaat! Word er een ander topic geopend voor de volgende keer?
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-14 11:10
Faelivrin schreef:
Leuk leuk! Hopen op mooi weer die dag. Wat voor jurken heb je allemaal Lione? Ik ben wel bekend met je foto's maar nog niet zozeer met je jurken.
Ja hoop ook dat het weer ons meezit! Mijn jurken.. heb 3 kledingrekken vol, Froukje (ismy) kan het weten die heeft ze laatst gezien haha Als je het leuk vindt kan ik wel even een foto van de jurken maken?
Bo_San: Dankje! Muffin01: Ja de volgende keer wordt er weer een nieuw topic geopend
Over de jaren heen eigenlijk, kringloopje hier, marktplaats daar.. tzijn er inderdaad best veel
En ja!! Zoals het er nu uitziet komt de visagiste die Froukje voorstelde! Ik heb haar gevraagd of ze ook goed was met 'haar', dat was niet haar sterkste kant maar ze wilde het wel proberen. Dus ik zit te twijfelen of ik misschien nog een haarstylist moet uitnodigen?
Faelivrin
Geplaatst: 21-02-14 12:40
Ik ben opzich niet onhandig met haar, ik maak zelf ook altijd hele kunstwerken (bij mezelf) maar is misschien wat teveel als ik ook nog foto's moet maken. Ik ken echter niet iemand die echt goed is met 'haar'.
ik heb een vriendinnetje die hele mooie vlechten kan maken etc en een vriendin die kapster is kan beide eventueel benaderen?
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-14 12:46
Ja dat wordt volgens mij ook teveel, ik denk dat de fotografen zich beter echt alleen kunnen concentreren op de modellen en de locatie, hoe ze de foto's willen hebben enzo. Als je daarbij dan ook nog druk moet maken over het haar van de modellen, dat is volgens mij niet handig Ik zat ze te denken een klein team die de modellen verzorgd zodat alles sneller doorloopt en we niet onnodig lang moeten wachten om te kunnen fotografen. En Daisy, graag! Ik kan anders ook nog de vriendin van mijn oom vragen, die is ook super goed met invlechten. Maar een kapper.. ja die kunnen het volgens mij nog veel beter!
Het is denk ik erg afhankelijk van wat er met de haren moet gebeuren? Vlechten? Krullen? Accessoires? Of juist stijl? Denk dat het misschien wel handig is, mochten we iemand kunnen vinden, dat we ook een haar styliste hebben inderdaad
Ik wens nogmaals iedereen een fijne dag toe! Wat een hoop jurken, wauw!
Is het misschien ook een idee om de link, zodra die er is, van de volgende meeting in dit topic te vermelden? Zodat iedereen die zich nu opgegeven heeft nogmaals geattendeerd word zodra er een nieuwe meeting georganiseerd word?
Stephzdesign
Geplaatst: 21-02-14 13:09
Jammer dat ik niet ben uitgekozen als fotograaf. En dat ik niet eens op de reservelijst sta. Ben ik zo slecht? Maar goed, t zal wel. Heel erg jammer maar goed het s niet anders.veel plezier ladies. Ben erg benieuwd naar t eind resultaat.
Jammer dat ik niet mee mag maar ik snap het! is er nog een uitgebreidere reservelijst? (stel ik sta 3e ofzo dan is het miss nog waard om bij te blijven lezen )
Loontje_
Geplaatst door de TopicStarter: 21-02-14 18:34
Uhmm dan moet ik even kijken, had tot de 2 reserves gedaan maar ik kan wel kijken wie er 3 en 4 geworden zou zijn?
Het is sowieso handig om een complete reservelijst online te zetten. Uit ervaring weet ik dat last minute veel mensen zich af kunnen melden. Stel dat iemand op plek 5,6... staat, dan zou die de betreffende dag toch vrij kunnen houden. Straks heb je bijvoorbeeld veel te weinig fotografen, snap je?