oliebol ik zeg net tegen m'n moeder: 22 juni fotomeeting met Levi he! Komt ze erachter dat ze dan een weekend lang moet werken en dus de auto nodig heeft.. Grr baal zo. Spijt me zeer maar moet me dus afmelden.
Martje80
Geplaatst: 01-06-14 21:17
Believe waar woon je? Evt kan ik je oppikken? Gasselternijveen.
thanx pipo
Laatst bijgewerkt door Martje80 op 01-06-14 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
mandy_8
Geplaatst: 01-06-14 21:18
Nikki, ik kan je wel komen ophalen? Ik kom er denk ik sowieso wel langs
Anoniem
Geplaatst: 01-06-14 21:24
Ik woon in Stadskanaal maar denk niet dat dat gaat lukken, Levi is er onrustig in de auto en zeker met onbekende mensen want hij is zo ontiegelijk onrustig. Ga je met een hond of als fotograaf? Als je zonder hond gaat zal ik nog even kunnen overleggen maar als je maar weet dat hij heel onrustig is.
Ik had het er al eerder met Sanne over gehad of jullie het misschien wouden overnemen Naomi, maar zij zei dat jullie het allebei erg druk hadden. Ik weet verder de relatie tussen jullie beide ook niet, dus misschien ben ik iets te enthousiast geweest. Maar bij deze, je mag het overnemen. Ik had het erg graag zelf willen doen, maar als ik het zo druk heb als nu, ga ik snel dingen vergeten. Ik heb liever ook niet dat ik andere mensen daarin betrek. Ben dus erg blij dat jij dit voor mij wilt doen. Dankjewel.
Ah zo! Daar wist ik niks van of dat besproken was. Maar ik neem dan bij deze de meeting over, heb er nu weer tijd voor. De meeting is op 22 juni ik zal morgen een nieuw topic aanmaken!
Naaoommii
Geplaatst: 02-06-14 20:02
Ik ben bezig met het topic aanmaken. Heb vandaag te horen gekregen dat er 1 model naar de reserve plek wil dus dat de eerst volgende reserve model mee kan. Hij/zij zal dan invallen voor het model Tybo
Naaoommii
Geplaatst: 02-06-14 20:04
Willen de fotografen zich opnieuw aanmelden in het topic? Graag het volledige lijstje invullen! En verdere vragen kunnen gesteld worden in dat topic of via pb.