Dat heb ik.. De parkeerplaats zit aan de Eerderveldweg. Ik heb even de mooie beschrijving van Russelnuwell uit een vorig topic gehaald:
Je gaat vanaf de beerzeweg de eerderveldweg op. Vanaf de kant van Mariënberg ligt deze aan je linker kant, vanaf Ommen aan je rechter kant.
Als je op de beerzeweg rijd en afslaat voor de eerderveldweg ga je direct het spoor over en als je de weg gewoon doorrijd kom je vanzelf bij de parkeerplaats.
Ik heb een vraagje.. doordat er andere plannen voor die dag gewijzigd zijn komt de middaggroep mij eigenlijk iets beter uit. Is er heel toevallig iemand die graag van de middaggroep naar de ochtendgroep wil? Dan kunnen we ruilen, dat lijkt me de makkelijkste oplossing. Als er niemand wil ruilen is het ook prima hoor, dan ben ik er alsnog gewoon.
Nee de combo meeting niet.. De gene met wie ik alles zou regelen zei net nadat ik het online had gezet dat ze niet meer kon, en ben te druk met andere dingen om het alleen te doen helaas.. Heb al gevraagd als het topic gesloten/verwijderd kan worden!