Marit schreef:Wat is 'eerlijk'? Het is de meeting van TS dus als zij bepaalde mensen er niet bij wil hebben heeft ze daar al het recht toe want het is haar meeting. Zij mag bepalen wie er mee gaat.
Of iedereen dan een gelijke kans krijgt, nee dat niet. Maar eerlijk tegen over ons? Dat maakt niet uit.
Zoals ik al zij, ik val niemand aan en heb nergens bezwaar op, ik zeg toch ook verder niks over de ts? Ik weet dat het haar meeting is vandaar dat ik zeg ik heb er geen problemen mee , alleen wilde het even kwijt. Aangezien ik het vaker heb zien gebeuren (niet met mezelf , maar met een ander) en dat was gewoon puur banketstaaf voor diegene, iedereen wil evengraag mee natuurlijk en als iemand dan over iemand die ze eigenlijk niet kennen alleen via een forum gaat oordelen, dan vind ik dat niet geheel eerlijk.
pimaude schreef:het is een dag vooral ook met samenwerken, en als daar mensen tussen zitten die daar moeite mee hebben dan kun je ervoor kiezen om ze weg te laten. Dat voordeel heb je nou eenmaa als organisator. :p maar ik snap je punt !
Weet ik, ik heb zelf geen probleem om samen te werken, vind het zelfs leuk om bijvoorbeeld de wat beginnende fotografen wat bij te leren, daar heb ik erg veel plezier in. Overigens ook al vaker gedaan met meetings , superleuk om dan de vooruitgang te zien 
Maar wat je zegt doel ik dus op, want je kan van tevoren niet weten of iemand moeite heeft om samen te werken, ook niet als iemand 1 keer bijvoorbeeld aangegeven heeft niet in groepen te willen werken betekend het niet dat diegene dat een volgende keer weer zo wil bijvoorbeeld, en als diegene er dan dus buitengelaten wordt om zoiets vind ik dat erg banketstaaf , dat zijn precies de dingen die ik ermee bedoelde snap je?
Je kan niet van achter een scherm oordelen hoe iemand zal zijn.