@Lot: No problem, dacht ik al ^^. Ik ga eens kijken voor bellenblaas & heliumballonnen! Misschien een lap stof waarvan ik een strik kan maken, das altijd wel schattig ! Als ik uiteindelijk mee kan ofc. En anders fix ik Nadine wel haha XD
Anoniem
Geplaatst: 16-03-14 10:38
Enneee lieesje, jij kan hier pitten hoor
Gezelliggg.. (en mischa ook wel voor een nachtje )
IMANDRA
Geplaatst: 16-03-14 11:56
Fading schreef:
Enneee lieesje, jij kan hier pitten hoor
Gezelliggg.. (en mischa ook wel voor een nachtje )
Haha dan kunnen goof en misch lekker spelen
Fosco
Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-14 11:56
Haha Fem, Anouk, Tanja en Ejmy blijven ook pitten, wordt een gezellige boel met 3 gasten en 2 honden! haha!
IMANDRA
Geplaatst: 16-03-14 14:03
Fosco schreef:
Haha Fem, Anouk, Tanja en Ejmy blijven ook pitten, wordt een gezellige boel met 3 gasten en 2 honden! haha!
Hebben de fotografen nog voorkeuren voor kleding, halsbanden etc?? En misschien al wat gebrainstormd over wat ze willen gaan vastleggen?? Ben erg benieuwd!!
Zoefff, ik vind zonder halsband altijd het mooiste en het makkelijkste, maar mocht dat niet gaan dan vind ik een nette en niet te drukke halsband altijd erg mooi. Dus bijvoorbeeld gewoon een bruin leren halsband. Of eentje met steentjes erin. (nylon halsbanden zijn bij mij echt not done op een fotoshoot haha!)
Verder qau kleding even goed opletten. Wit wordt erg snel vies maar een mooie witte zomerse jurk is wel erg mooi! (ook een beetje afhankelijk van wat het weer toelaat) Bij jou is het overings wel erg gaaf om met de zwangere buik te werken. Dus daar het accent op leggen heeft wel mijn voorkeur!
Als mijn man mee gaat kan het zonder halsband, tot nu toe lijkt hij mee te gaan. Sam heeft normaal een donkergroene band om (die niet glimt ofzo), die zie je nauwelijks in zijn bruine vacht. Ik zal eens even gaan snorren naar wat zomerse blouse/jurken waarin mijn buik goed uit komt en doe verder gewone kleren aan waar je mijn buik ook goed uit ziet, maar die qua temperatuur waarschijnlijk beter te doen zijn.
Vreselijk dat dat soort zaken nog steeds voorkomen.. Ik kom er vrij weinig maar zie hem ook al vaak gedeeld staan op fb in mijn kennisen kring dus hoop dat de baas van die hond snel gevonden wordt. Mensen veroordelen vaak de hond maar in mijn ogen zit de baas altijd fout. Een hond wordt niet agressief geboren.
ZoeyDercks
Geplaatst: 24-03-14 14:50
Waarom zie ik deze nu pas
Fosco
Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-14 23:33
Zou iedereen die op de lijst staat (ook de reserve) hun email-adres + telefoonnummer willen sturen? Dan kan ik gaan beginnen met plannen en informatie versturen
Modellen - aanmeldingen gesloten Geen bokt | Tanja |Tsjechische herder | Ejmy | FotoFoto | Pup, luistert erg goed en kunnen veel attributen mee Honden page | Christine | Siberische husky | Cody | FotoFoto | Kan niet los, wel heel veel mogelijk qua attributen en aankleding Honden page | Tamara | Kruising | Odi | FotoFoto | Houdt van spelen met andere honden Honden page | Kelly | Nova scotia duck tolling retriever | Luan | FotoFoto | Bijna 2 jaar oud Honden page | Penny | Kruising | J-jay | FotoFoto | Goed onder Appel, kan los en eventueel kind van 16 Zoefff | Mirte | Kruising | Sam | FotoFoto | Mirte is zwanger
RESERVE Willen jullie de datum a.u.b. ook echt vrij houden?! IMANDRA | Lisa | Labrador retriever | Misha | FotoFoto | Goed onder appel Honden page | Pauline | Kruising | Hayzel | FotoFoto | Kan wat attributen meenemen, hond kan goed apporteren (frisbees etc) Maria1991 | Maria | Boerenfox | Sammy | FotoFoto | Bijna een jaar oud en een echte grappenmaker. _Zeppelin | Judith | Mechelse herder | Yuka | FotoFoto | Kan eventueel een kindje regelen Honden page | Pauline | Podenco Andaluz | Cosmic | FotoFoto | Moet aan de lange lijn
Batlow
Geplaatst: 24-03-14 23:36
aahh jammer, net te laat! Had ook graag mijn hond op willen geven.
Let wel, hebben jullie gehoord dat er afgelopen week een hond is doodgebeten op cadettenkamp? Blijkbaar loopt deze hond daar vaker. Stalgenoot was aan het rijden op haar paard op cadettenkamp en haar paard werd aangevallen door een hond met hetzelfde signalement, is ook niet zo lang geleden. Ook kwam er laatst een vrouw langs stal die vertelde dat haar hond was aangevallen door ook die hond met dat signalement... Onze stal grenst namelijk vast aan het bos van cadettenkamp. Hopen dat alles goed verloopt, maar houd je ogen open!!
Laatst bijgewerkt door Batlow op 24-03-14 23:37, in het totaal 1 keer bewerkt
nenahdm
Geplaatst: 24-03-14 23:37
Jammer dat ik er niet bij zit met Maya Voor mijn lens mag ze blijven oefenen
@Batlow, ik heb er inderdaad ook over gehoord. Het is een stukje extra opletten en zal het signalement ook even nog een keer extra in de mail zetten om wat extra oplettendheid te wekken. Hopelijk komen ze er snel achter welke hond het was. Ben sowieso van plan er wat extra aandacht aan te schenken bij het informeren van iedereen die meegaat
Goed idee, hoop dat die hond gewoon snel gepakt wordt... Het is echt een bijtgrage hond en het zou zonde zijn tijdens zo'n leuk evenement dat die hond weer aan komt 'wandelen'.. Mocht je de hond zien kan je al snel maatregelen nemen. Verschrikkelijk hoor, die hond die is dood gebeten. Ben ik zelf toch weer wat angstiger als ik mijn hond uitlaat op cadettenkamp..
Als er iets gebeurd op die meeting en ik zie dat, dan hoeft die man niet te verwachten dat ie nog normaal over straat kan, ik maak zoveel foto's van 'm dat wil je niet weten :")