Ooo Evi, dat worden mooie foto's ja! Er zijn inderdaad mooie plekjes, ook aan de zijkant naast het bos met uitzicht, gras en langs een slootje, en helemaal achteraan bij een bult & water enz.
Eviii_x
Geplaatst: 25-01-14 19:44
MelisWess schreef:
Ooo Evi, dat worden mooie foto's ja! Er zijn inderdaad mooie plekjes, ook aan de zijkant naast het bos met uitzicht, gras en langs een slootje, en helemaal achteraan bij een bult & water enz.
Oke, leuk dat iedereen het een mooie plek vind! Toch TS? Welke datum gaat het worden? Als je de 8e in gedachte had... dat is namelijk al bijna, dus denk dat het wel verstandig is, als iedereen het weet nu.. en dat je een vaste datum uit gaat kiezen
Ik vind het helemaal goed, ks 5 min lopen vanaf mn vaders huis haha
140509
Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-14 00:53
Ik vind het prima mocht het voor de 8e de blauwalg weg zijn dan doen we het gewoon op rijkerswoerdse plassen dat is wat makkelijker want me hond kan niet uren lopen en dan nog de fotoshoot doen
Als we voor rijkerswoerdse plassen kunnen gaan dan kan ik mee, anders niet omdat ik pas in Arnhem woon en nog niet zo heel bekend ben hier en van fiets/ov afhankelijk ben
ts, als je misschien een lijstje maakt wat iedereen moet quoten, dan word het wat duidelijker voor jou welke datum de meeste fotografen en modellen kunnen.. Nu is het namelijk totaal niet duidelijk voor jou (lijkt mij) maar ook niet voor ons.. (zoals het lijstje wat ik hiervoor gemaakt had)