Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
astriidj schreef:Als we op de ruiterpaden blijven is dit geen enkel probleem lijkt me. Zo te zien op de foto's is het groot genoeg (valt me enorm mee!). Alleen een paddock afzetten zal niet gaan omdat andere ruiters natuurlijk nog wel gebruik moeten kunnen maken van de paden.
Modellen aantal vind ik wel nog wat laag. Is er geen optie om een ochtend en middaggroep te doen?
nine1987 schreef:Ik geef wel commentaar op de locatie.. Hier hebben wij nl ook een meeting op willen zetten..
Dit gebied is VERBODEN voor paarden.. Dit is mij door de boswachter zelf verteld.. Er wordt hier vaker gecontroleerd en de boetes zijn niet mals.. Ik zou echt uitwijken naar een andere locatie..
JPTinkers schreef:nine1987 schreef:Ik geef wel commentaar op de locatie.. Hier hebben wij nl ook een meeting op willen zetten..
Dit gebied is VERBODEN voor paarden.. Dit is mij door de boswachter zelf verteld.. Er wordt hier vaker gecontroleerd en de boetes zijn niet mals.. Ik zou echt uitwijken naar een andere locatie..
ehm het wordt ook niet op de zandvlakte gehouden
phhh en die controles , ik rij er al bijna 20 jaar en ben misschien 1x de boswachter tegen gekomen
boswachters hebben meerdere gebieden die ze moeten controleren ze zijn echt niet de hele dag op de brunssummerheide
heb al meerdere fotoshoots op de brunssummerheide gehad zonder problemen en zonder veel andere ruiters die je tegen komt
CxB schreef:astriidj schreef:Als we op de ruiterpaden blijven is dit geen enkel probleem lijkt me. Zo te zien op de foto's is het groot genoeg (valt me enorm mee!). Alleen een paddock afzetten zal niet gaan omdat andere ruiters natuurlijk nog wel gebruik moeten kunnen maken van de paden.
Modellen aantal vind ik wel nog wat laag. Is er geen optie om een ochtend en middaggroep te doen?
Inderdaad ! 6 paarden/pony's s'ochtends, 6 paarden/pony's s'middags ofzo.