Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnneXxX schreef:Ook lijkt het mij voor de fotografen die zich hiermee bezig houden wel zo eerlijk als dit gewoon mag, aangezien ze er al genoeg geld en tijd insteken en het officieel gewoon is toegestaan.
Bij mensen MOET je altijd expliciet toestemmingen hiervoor vragen. Bij enkel dieren hoeft dit niet, dus mocht iemand er bezwaar tegen hebben, hebben ze geen poot om op te staan.
Ik wil alleen zelf graag weten of iemand van de modellen hier bezwaar mee heeft, dan kan daar uit loyaliteit rekening mee gehouden worden, zodat er achteraf geef vervelende situaties ontstaan.
AnneXxX schreef:AnneXxX schreef:Ook lijkt het mij voor de fotografen die zich hiermee bezig houden wel zo eerlijk als dit gewoon mag, aangezien ze er al genoeg geld en tijd insteken en het officieel gewoon is toegestaan.
Bij mensen MOET je altijd expliciet toestemmingen hiervoor vragen. Bij enkel dieren hoeft dit niet, dus mocht iemand er bezwaar tegen hebben, hebben ze geen poot om op te staan.
Ik wil alleen zelf graag weten of iemand van de modellen hier bezwaar mee heeft, dan kan daar uit loyaliteit rekening mee gehouden worden, zodat er achteraf geef vervelende situaties ontstaan.
Er gebeurd dus niets achter iemands rug om.
Citaat:mijn paard als poster in de Penny oid lijkt me voor zowel de eigenaar van het paard als de fotograaf een enorme eer.