Mensen in de buurt van Alkmaar, Geestmerambacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Tanja_14

Re: Mensen in de buurt van Alkmaar, Geestmerambacht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 20:41

Heb m ook binnengekregen! Zal morgen even in mn agenda kijken wanneer ik wel en niet kan!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:36

Eh, hoe maak je nieuwe datums aan bij de datumprikker?

Dacht dat het de bedoeling was dat we nog wat data erin zetten en dat wilde ik wel doen maar weet niet hoe het moet :p

LDD

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:45

dat moet je even aan mij doorgeven denk niet dat jullie dat kunnen doen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 21:49

ik kon ook geen andere data aanmaken maar vond donderdag prima ben die dag vrij van werk omdat ik de 28ste van mei jarig ben dus komt goed uit haha

Vi2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 22:41

Ik vond hemelvaartsdag een goede optie haha, dus aanmaken van nieuwe data niet meer nodig (voor mij dan) met een beetje mazzel is het dan ook heerlijk weer!! +:)+

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 00:52

ja hemelvaart vind ik ook top! +:)+
ook had iemand gereageerd dat ze dan op school zat maar ik neem aan dat iedereen dan vrij is?

en 28 mei t/m 1 juni is outdoor beukers misschien moet daar rekening mee worden gehouden?
ik zelf doe mee op 1 juni en die dag daarvoor (zaterdag) wil ik dan graag trainen.

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 09:37

Op sommige scholen heb je geen vrij met hemelvaart... Bij ons is t ook nog niet zeker dus weet ook nog niet of ik dan kan... Maar ik ga t even vragen!

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 14:14

Ik ben geloof ik idd ook niet vrij op hemelvaart

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 14:23

Mag ik ook nog komen of zijn er al te veel mensen? Ik sta in veenhuizen. Op hemelvaart kan ik ook wel

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 15:19

lianne484 schreef:
Mag ik ook nog komen of zijn er al te veel mensen? Ik sta in veenhuizen. Op hemelvaart kan ik ook wel

Als reserve mag je je altijd opgeven

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:56

Daarom heb ik wat extra datums naar LDD gestuurd die zij erin kon zetten, ook omdat er nu al 2 mensen sowieso niet konden. ;)

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 18:20

dan wil ik me opgeven als reserve.
lianne484-lianne- Gelders paard 24 jaar

Vi2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:23

Christel1 schreef:
ook had iemand gereageerd dat ze dan op school zat maar ik neem aan dat iedereen dan vrij is?

en 28 mei t/m 1 juni is outdoor beukers misschien moet daar rekening mee worden gehouden?
ik zelf doe mee op 1 juni en die dag daarvoor (zaterdag) wil ik dan graag trainen.

Eeekk 8)7 daar had ik nog niet eens over na gedacht hehe... :P die staat voor mij waarschijnlijk ook op de planning.

Maar dat zal wel loslopen denk ik:)

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:27

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:15

Christel1 schreef:

pffieff dan ben ik gelukkig al klaar met mijn examens *D Ik doe ook zeker mee!

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 22:20

jesss_amigo schreef:
Christel1 schreef:

pffieff dan ben ik gelukkig al klaar met mijn examens *D Ik doe ook zeker mee!

haha ja ik ook :D leuk! welke klasse start je?

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 08:48

B springen, haha. En ook zeker de derby! (was er vorig jaar bij de ene laatste hindernis afgevallen := , zowel paard als ik hadden nog nooit gecrosst, dus was eigenlijk al een hele prestatie haha!)

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 17:14

leuk! ik start L1 dressuur de derby lijkt mij ook echt leuk om aan mee te doen maar met een fries gaat dat niet haha. en jammer dat je er af viel maar voor de eerste keer is het al heel goed natuurlijk.
ga wel zeker kijken :D

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:12

Is het nu de bedoeling dat er nog meer data ingezet worden? Voor de mensen die niet kunnen of het nog niet weten en misschien is er wel een datum waarbij het voor iedereen beter uit komt? Want ik had wel nieuwe data gestuurd naar LDD maar volgens mij staan die er niet in nog.

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:16

Is er toevallig nog een plekje vrij? Eindelijk een meeting dichtbij, en nu zie ik dit topic een beetje laat!

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:22

LDD schreef:
Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline1991 - Eline
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline-ontvangen
4. LDD-Lieke-ontvangen :P
5. MZorro - Marieke

Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes-ontvangen
2. Christel1 - Christel - Yinske - Friese merrie. (misschien ook nog mijn bonte merrie)- ontvangen
3. xDorientj - Dorien - Evy of Epona - Appaloosa's (Evy is zwanger dus ligt aan de datum wie ik mee neem)-ontvangen
4. jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN (springtype)
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)-ontvangen
6. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar)-ontvangen
7. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - (ovb datum)-ontvangen
8. Vi2002 - Mariska . Vilord - KWPN (half tuig)-ontvangen
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse (vosbont, onder voorbehoud van de datum ivm werk)
10. xxcleeoo - Cleo - Wohlan - KWPN Vos blonde manen (ovb datum)

Reserve modellen:
1. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen)-ontvangen
2. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)-ontvangen
3. Lisetteexx- Lisette - Anouska - Welsh merrie - schimmel

Dit was de laatste lijst geloof ik, we zijn (of waren) bezig met een datum prikken via datumprikker.nl maar ik weet niet of je daar nog bijgezet kunt worden. Datum die er nu in stond was donderdag 29 mei (hemelvaartsdag). Maar LDD regelde dit allemaal, dus dat weet ik niet precies :)
Zet je maar gewoon in de lijst, bij fotografen kan je er nog gewoon bij, modellen wordt wel op de reserve lijst dan.

Edit: Eventueel als er mensen sowieso in de buurt zijn kunnen we al met een -klein- aantal in de voorjaarsvakantie wat fotograferen? Dat we later in het jaar nog een keer gaan maar over 2 weken is het toch vakantie en als het dan mooi (in elk geval droog) weer is en er zijn er een aantal die last-minute kunnen komen kunnen we dat ook best doen?
Ik woon in elk geval heel dichtbij, hoef geen paard mee te nemen want kom als fotograaf dus zou dan best kunnen, lijkt me voor mensen met paard moeilijker maar misschien staan een aantal echt dichtbij of hebben heel makkelijk een trailer tot hun beschikking? :)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 14:50

eline95enile schreef:
LDD schreef:
Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline1991 - Eline
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline-ontvangen
4. LDD-Lieke-ontvangen :P
5. MZorro - Marieke

Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes-ontvangen
2. Christel1 - Christel - Yinske - Friese merrie. (misschien ook nog mijn bonte merrie)- ontvangen
3. xDorientj - Dorien - Evy of Epona - Appaloosa's (Evy is zwanger dus ligt aan de datum wie ik mee neem)-ontvangen
4. jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN (springtype)
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)-ontvangen
6. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar)-ontvangen
7. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - (ovb datum)-ontvangen
8. Vi2002 - Mariska . Vilord - KWPN (half tuig)-ontvangen
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse (vosbont, onder voorbehoud van de datum ivm werk)
10. xxcleeoo - Cleo - Wohlan - KWPN Vos blonde manen (ovb datum)

Reserve modellen:
1. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen)-ontvangen
2. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)-ontvangen
3. Lisetteexx- Lisette - Anouska - Welsh merrie - schimmel

Dit was de laatste lijst geloof ik, we zijn (of waren) bezig met een datum prikken via datumprikker.nl maar ik weet niet of je daar nog bijgezet kunt worden. Datum die er nu in stond was donderdag 29 mei (hemelvaartsdag). Maar LDD regelde dit allemaal, dus dat weet ik niet precies :)
Zet je maar gewoon in de lijst, bij fotografen kan je er nog gewoon bij, modellen wordt wel op de reserve lijst dan.

Edit: Eventueel als er mensen sowieso in de buurt zijn kunnen we al met een -klein- aantal in de voorjaarsvakantie wat fotograferen? Dat we later in het jaar nog een keer gaan maar over 2 weken is het toch vakantie en als het dan mooi (in elk geval droog) weer is en er zijn er een aantal die last-minute kunnen komen kunnen we dat ook best doen?
Ik woon in elk geval heel dichtbij, hoef geen paard mee te nemen want kom als fotograaf dus zou dan best kunnen, lijkt me voor mensen met paard moeilijker maar misschien staan een aantal echt dichtbij of hebben heel makkelijk een trailer tot hun beschikking? :)

Mijn paard staat naast het Geestmerambacht. Ik kan dus in de vakantie wel een dagje. Moet het wel droog zijn/goed weer zijn idd...

En dan later in het jaar nog een keer, met iedereen?

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 14:51

Lijkt me een goed plan! Kunnen we ook alvast kijken voor mooie plekjes :)

Staan er nog meer mensen vlak bij Geestmerambacht of fotografen die alvast een dagje mee willen testen?

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-14 14:57

jesss_amigo staat bij mij op stal met haar paard dus die zal ook vast wel kunnen in de vakantie.

Doen we trouwens nog een bepaalt thema oid? Allemaal in dezelfde kleur komen qua tuig? Rood of zo? Net wat iedereen heeft haha.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 15:02

Is deze meeting al vol? Ik kan mij aanmelden als fotograaf omdat ik zie dat jullie die weinig hebben :o