Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Christel1 schreef:ja hemelvaart vind ik ook top!![]()
ook had iemand gereageerd dat ze dan op school zat maar ik neem aan dat iedereen dan vrij is?
en 28 mei t/m 1 juni is outdoor beukers misschien moet daar rekening mee worden gehouden?
ik zelf doe mee op 1 juni en die dag daarvoor (zaterdag) wil ik dan graag trainen.
Christel1 schreef:ja hemelvaart vind ik ook top!![]()
ook had iemand gereageerd dat ze dan op school zat maar ik neem aan dat iedereen dan vrij is?
en 28 mei t/m 1 juni is outdoor beukers misschien moet daar rekening mee worden gehouden?
ik zelf doe mee op 1 juni en die dag daarvoor (zaterdag) wil ik dan graag trainen.
jesss_amigo schreef:Christel1 schreef:ja hemelvaart vind ik ook top!![]()
pffieff dan ben ik gelukkig al klaar met mijn examensIk doe ook zeker mee!
LDD schreef:Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline1991 - Eline
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline-ontvangen
4. LDD-Lieke-ontvangen![]()
5. MZorro - Marieke
Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes-ontvangen
2. Christel1 - Christel - Yinske - Friese merrie. (misschien ook nog mijn bonte merrie)- ontvangen
3. xDorientj - Dorien - Evy of Epona - Appaloosa's (Evy is zwanger dus ligt aan de datum wie ik mee neem)-ontvangen
4. jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN (springtype)
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)-ontvangen
6. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar)-ontvangen
7. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - (ovb datum)-ontvangen
8. Vi2002 - Mariska . Vilord - KWPN (half tuig)-ontvangen
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse (vosbont, onder voorbehoud van de datum ivm werk)
10. xxcleeoo - Cleo - Wohlan - KWPN Vos blonde manen (ovb datum)
Reserve modellen:
1. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen)-ontvangen
2. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)-ontvangen
3. Lisetteexx- Lisette - Anouska - Welsh merrie - schimmel
eline95enile schreef:LDD schreef:Fotografen: (bokt naam - echte naam)
1. eline1991 - Eline
2. NathalietjeB- Nathalie
3. eline95enile - Eline-ontvangen
4. LDD-Lieke-ontvangen![]()
5. MZorro - Marieke
Modellen: (bokt naam- echte naam - naam paard - ras paard)
1. Celine_Famke ~ Céline ~ Famke Elvira ~ Friese merrie van 12 jaartjes-ontvangen
2. Christel1 - Christel - Yinske - Friese merrie. (misschien ook nog mijn bonte merrie)- ontvangen
3. xDorientj - Dorien - Evy of Epona - Appaloosa's (Evy is zwanger dus ligt aan de datum wie ik mee neem)-ontvangen
4. jesss_amigo ~ Jessica ~ Amigo ~ KWPN (springtype)
5._Gummybear - Lonneke - Jetske - ShetlanderXminiatuur (moet nog even kijken of ik kan en of ik vervoer kan regelen!)-ontvangen
6. NaomiJouke - Naomi - Max- Merens (moet even kijken voor vervoer/vragen aan eigenaar)-ontvangen
7. Tanja_14 - Tanja - Dilayla - haflinger - (ovb datum)-ontvangen
8. Vi2002 - Mariska . Vilord - KWPN (half tuig)-ontvangen
9. Vickers-Yasmin. Dream-Irish sport horse (vosbont, onder voorbehoud van de datum ivm werk)
10. xxcleeoo - Cleo - Wohlan - KWPN Vos blonde manen (ovb datum)
Reserve modellen:
1. SamLoveRoos - Sam - Biscaja - Haflinger - (ovb datum en nog even aan de eigenaar vragen)-ontvangen
2. Ashleyrol - Ashleyrol - Gucci - kwpn merrie (eigen trailer)-ontvangen
3. Lisetteexx- Lisette - Anouska - Welsh merrie - schimmel
Dit was de laatste lijst geloof ik, we zijn (of waren) bezig met een datum prikken via datumprikker.nl maar ik weet niet of je daar nog bijgezet kunt worden. Datum die er nu in stond was donderdag 29 mei (hemelvaartsdag). Maar LDD regelde dit allemaal, dus dat weet ik niet precies
Zet je maar gewoon in de lijst, bij fotografen kan je er nog gewoon bij, modellen wordt wel op de reserve lijst dan.
Edit: Eventueel als er mensen sowieso in de buurt zijn kunnen we al met een -klein- aantal in de voorjaarsvakantie wat fotograferen? Dat we later in het jaar nog een keer gaan maar over 2 weken is het toch vakantie en als het dan mooi (in elk geval droog) weer is en er zijn er een aantal die last-minute kunnen komen kunnen we dat ook best doen?
Ik woon in elk geval heel dichtbij, hoef geen paard mee te nemen want kom als fotograaf dus zou dan best kunnen, lijkt me voor mensen met paard moeilijker maar misschien staan een aantal echt dichtbij of hebben heel makkelijk een trailer tot hun beschikking?