Zo! Ik ben weer thuis. Ik heb dus gekeken naar de locatie in Aamsveen. Hiervan een klein overzicht van de omgeving. We verzamelen eerst op de parkeerplaats en van daaruit lopen wij richting die brug en daar starten we. Vanaf de parkeerplaats is het een kleine 10 minuten lopen richting de brug. De onderstaande foto's zijn binnen 2-3 minuten van de brug af (als het niet minder is).
De locatie:
Wat er verderop nog is, Dit is ongeveer 10 minuten lopen vanaf de brug. Het is erg drassig en in het gras is eigenlijk niet begaanbaar. Ik dacht laat het toch even zien voor degene die graag wat verder willen lopen
haha wij waren er rond 3 uur - ik ben er toch wel achter dat de meeting echt om 3 uur moet afgelopen zijn (als ik kijk na zonsondergang nu) gelukkig valt het in maart alweer mee
Nu word ik toch echt wel zenuwachtig haha Hoop echt dat in elk geval een van de twee uitgekozen word haha. Maar er zitten zoveel knappe honden tussen. (allemaal eigenlijk )
Iedereen oud en nieuw overleefd? Handen en voeten nog? En de honden ook?
Yvonne_V
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-14 00:09
Heb de laatste fotograaf even een hernnering gestuurd... Dus voor nu maar even afwachten
Ik heb oud en nieuw zeker overleefd. De katten ook alleen zijn ze nu wel moe. Gisteravond zaten ze in de bar weggekropen omdat ze zo bang waren Maar daar komen ze wel weer overheen
Vind het spannend hoop dat we mee mogen. Liefst natuurlijk met 2 honden maar 1 zal ook al leuk zijn.
Hier oud en nieuw doorstaan met een onwijs bange hond. Vannacht niet geslap3n aangezien mevrouw hele nacht aan het blaffen was en juist ja wie ligt er nu te slapen zucht.
Is wel alles goed gedaan dan jolijnn?
Niene87
Geplaatst: 02-01-14 10:56
Maj0 probeer is een keer bach bloesem rescue remedy. Heeft onze hond met oud en nieuw ook gehad. ben 2 dagen eerder al begonnen met s ochtends en s avonds te geven en de dag zelf wat extra keren gedaan. werkte echt wel goed. Het was natuurlijk niet helemaal weg die angst maar ze was zichtbaar rustiger dan vorig jaar