Dan moeten ze wel allebei mee (1tje alleen thuis laten is geen optie ) maar dan kiezen de fotografen maar welke ze op de foto willen hebben.
Oh ik heb er zo zin in! Ik kon eerst niet reageren dus moest me via kani_ejj aanmelden, omdatik nog geen 25 'nuttige' berichten had geplaats . Nu kan ik gelukkig in het topic reageren!
[quote="kani_ejj"][quote="kani_ejj"][quote="kani_ejj"]Fotografen (zijn er de hele dag)1. Kani_ejj / SternPhoto / 2. Pradadaan / DMpictures 3. (Fb) Rianna/ bw-shots Paardenfotografie / honden fotografie4. brontide / 5.6.Modellen[ Afbeelding ]Ochtend1. Balou2. Hector3. TwisterMiddag1.Skye2. Isa3. MisterReserve[ Afbeelding ]Helaas heeft Laura afgemeld. Iedereen van de modellen kan nog mee ??
klopt die modellen lijst wel? 1 van mijn honden was model toch? daar ben ik in ieder geval vanuit gegaan omdat je dat gezegt hebt.
Nee as zondag. Jij was van mister toch just Sanne ?? Wist t niet meer zeker. Pradadaan je mag jezelf er wel even bij zetten
Als mister is afgemeld is dit de lijst nu:1. Kani_ejj / SternPhoto / 2. Pradadaan / DMpictures 3. (Fb) Rianna/ bw-shots Paardenfotografie / honden fotografie4. brontide / 5.6.Modellen[ Afbeelding ]Ochtend1. Balou2. Hector3. TwisterMiddag1.Skye2. Isa3. Luna of Kenzo **ik neem allebei de honden mee. Elk fotografen duo mag kiezen welke hond ze op de foto willen.
ik heb momenteel nu 4 fotografen.Jij was nog beginnend toch ?? dan mag je gewoon bij rianna in t groepje.Net zo makkelijk
Helaas heeft isa afgemeld, dus beide honden van pradadaan mogen mee. Het wordt een klein groepje, maar wel gezellig.
oke dan zorg ik dat ze er beide top uit zien. zal ik nog een berichtje op fb zetten voor een extra fotograaf?
gedaan, hoop dat we nog een groepje van 6 gaan krijgen even een snelle reactie want zit in de les maar van hoe laat tot hoe laat is de meeting ookalweer?
Prima! er zijn dus 5 fotografen op dit moment? dus met 1 extra fotograaf hebben we gewoon een groep van 6 modellen en 6 fotografen.