Zal dan wel verkeerd gegaan zijn:$ gelukkig hebben ee het zo op kunnen lossen Chahtal en Sanne, mijn excuses er zal vast wel een fotograaf afvallen en zo niet heb ik nog 2 modellen en 1 fotograaf achter de hand! Komt goed!
Ohw sorry esther, ik heb t gisteren snel gedaan ga er vanaaf even voor zitten en andere model even benaderen komt goed!
ChessieBowie
Geplaatst: 14-02-14 19:45
Ik en mijn zusje kunnen ook om die tijd! Hebben er al zin in!!
oh btw, mijn naam is Marija, en haar naam Anna (Asbhorselove), weet niet of je dat handig vind haha
Sonraffie
Geplaatst: 14-02-14 20:13
wel een beetje apart...
Bear95
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-14 20:19
sannerebbel schreef:
wel een beetje apart...
nogmaals sorry! en had in mijn gedachten dat de gene die bovenaan stond niks meer van zich had laten horen maar dat was dus chantal die op de tweede plek stond....
en als ik dit allemaal ging doen wanneer ik de tijd heb dan komt het pas volgende maand.... en doe mijn best om alles te regelen, maar eigenlijk te druk voor met 3 paarden, school, werk en een privéleven...
nee hoeft niet heb 2 fotografen niet ingedeeld en wacht op 1 model want dan hebben we gewoon 5 modellen per dagdeel, denk dat de fotografen dit niet erg vinden?
Sonraffie
Geplaatst: 15-02-14 09:27
Als ik gewoon mee kan als fotograaf vind ik het uiteraard niet erg.
Is dat niet veel voor jonge paarden? die hebben vaak al meer moeite met alles en dan zou je iets langer de tijd kunnen nemen als er niet teveel modellen zijn
Persoonlijk zou in 20 minuten voor extra stilstaan wel veel vinden voor mijn jonkie. 5 x 20= 100 dus 1 uur en 40 min. Ik denk dat de fotograaf die haar als laatst heeft geen geduldig stilstaand paard voor de lens heeft. Dan zie ik liever 2 groepjes van 3 fotografen en de modellen die je hebt als reserve achter de hand houden voor eventueel afzeggingen.
Sonraffie
Geplaatst: 15-02-14 12:47
Ik heb afgelopen zomer ook 2 meetings georganiseerd en een aantal mee gedaan, ik merk dat bij de eerste 2 wissels de paarden nog leuk willen kijken, maar daarna zijn ze er klaar mee en hebben dan geen zin meer om stil te staan, dit gaat om volwasse paarden.
kunnen we niet beter de fotografen in 2 grotere groepen doen? zodat iedereen de kans heeft om een paard leuk op de foto te zetten?
als ik het goed begrijp worden het dan 6 fotografen per paard? en dan heb je ook momenten dat een paard geen fotograaf heeft? is het dan niet slimmer om er 3 fotografen per paard te doen en dan 2 paarden stand en 2 paarden los zo hou je een beetje afwisseling voor de paarden? ik ontvang graag ideeën van jullie!
Ik denkbaar je het beste idd meerdere fotografen bij elkaar doet.
Hoeveel hadden we ook alweer ? Hoeveel paarden en hoeveel fotografen ?
Sonraffie
Geplaatst: 15-02-14 20:55
Als je nou 2 groepen maakt van de fotografen en dan dus ook 2 paarden te gelijkertijd, en dan daarna direct omwisselen zodat het paard na 2x klaar is.. lijkt me voor die jonge paardjes perfect, dan moeten ze ook niet lang wachten oid.