Ik vond het super gezellig! Voor de modellen: Hier komen alle foto's op te staan Van de fotografen verwacht ik dat ze er een email-adres of website bij zetten, zodat de modellen weten hoe ze een fotograaf kunnen contacteren voor nabestellingen
Ik plaats van alle modellen 1 foto en ga dan verder met een andere fotoshoot afwerken haha. Ik stuur je zo even een berichtje Joyce
Hanna_94
Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-14 19:41
Zo, de foto's zijn al gereduceerd tot een 10-tal per model!
Voor de fotografen: Ik ga wel een deadline opstellen, om te vermijden dat sommige fotografen pas binnen 3/4 maanden de foto's zouden leveren. Deadline is 2 maart Vanaf dan mogen de modellen desgewenst dus ook beginnen bestellen. Ik hoop dat iedereen hiermee akkoord is
Joyce, als je van de zomer weer een meeting wil organiseren dan ben ik ook van de partij! Tenminste als ik snel genoeg ben met aanmelden Bedankt voor alles in iedergeval!
Ik heb van de ochtend groep een foto geplaatst.. Joyce ik krijg me link er niet boven.. heb dat probleem eerder gehad met die site .. mocht iemand het willen/kunnen doen graag! Alvast bedankt
Noek_Bronco
Geplaatst: 02-02-14 20:37
Ik vond het een heel geslaagde dag. Super organisatie, écht, proficiat! Het was de 2uren rit meer dan waard. Sorry nog eens aan de eigenaars van Jin omdat mijn hond Jin zoooo leuk vond
Toffe foto Sanne! Ik heb mijn kast inmiddels opgehaald dus ga verder met de 1 foto per model. Daarna weer verder met de andere shoot die nog afgewerkt moet worden