Ik lees, als zo'n beetje de allerlaatste reserve, ook nog steeds mee.
Op dit moment is Tweety niet in orde, hij wordt behandeld voor maagzweren. De komende weken kan ik zeker nog niet met de trailer op pad met hem, dus waarschijnlijk zal ik dit jaar echt niet met een sneeuwshoot mee kunnen doen.
Ik blijf voorlopig nog wel meelezen, wie weet wordt het eind maart, of zoiets, voordat er een keer echt goed sneeuw ligt. Dan kan ik altijd nog zien of het al dan niet gaat met Tweet.
Lizaa01
Geplaatst: 26-01-14 22:30
Ik lees ook nog steeds mee, al ben ik reserve fotograaf
Ik gok dat we vanaf volgende week toch echt sneeuw gaan krijgen.. Hopelijk weet ik het wel een beetje optijd zodat ik Rico nog een beetje bij kan scheren. Vandaag zijn er ook wat foto's van hem gemaakt... Hij is nu zo:
Zijn hoofd moet ook echt nodig geschoren worden hihi.. Wat vinden de fotograven?.. dit halster (showhalster) of lederen halster?
Omdat er maar geen sneeuw komt wil ik toch een alternatief aanbieden. Mocht de sneeuw helemaal niet meer komen wil ik een lenteshoot doen met jullie op zaterdag 3 Mei. Laat me even weten wat je van deze datum vind.
Ik ga toch eerst weer even vragen of iedereen nog aanwezig is? Zijn alle modellen Lara, Kim, Winnie & Lidy, Loes, Ilse, en Emma. En de fotograven nog aanwezig?