Is wel een goed idee eigenlijk om te kunnen kiezen uit datums en locaties. Misschien als mensen zelf mooie locaties weten om die te benoemen.
Ik meld mij ook aan als fotograaf mocht ik niet mee kunnen als model. Dus ik zou gewoon op de reserve lijst kunnen van fotografen. Naaoommii - Naomi - www.nludershots.weelby.com
alicelover
Geplaatst: 20-11-13 14:47
Ik zou graag op korte termijn nog wel wat met het blad willen doen. En dan later nog eens in winterse sferen, is dat een idee?
Persoonlijk denk ik dat we er dan wel snel bij moeten zijn ivm de winter die op komst is. Zelf zat ik te denken aan 1 december. 1,5 week blijven de bladeren hoop ik nog wel hangen.
@ Naomi: Ja, die horrorwinter wordt zo ongeveer elk jaar verwacht inmiddels... Nou ja, wat sneeuw betreft hebben we vorig jaar wel echt winter gehad, alleen jammer dat het voorjaar zo lang koud bleef. :p
Misschien kunnen wij trouwens samen rijden? Kunnen we de reiskosten delen.
Ik zou zeggen, roep wat data, en laat mensen aangeven wanneer ze kunnen. Maarre, als we modellen moeten stemmen dan zou daar misschien eerst een pb over moeten komen? Deadline erbij wanneer je gestemd moet hebben en dan een uitslag hier neerzetten.
Als het binnen twee weken wordt gehouden, dan moet ik mij helaas afmelden.
Mooie locaties: - Prinsentuin Leeuwarden - Bos van Ype - tussen Leeuwarden en Tytsjerk in - Lauwersoog - Lauwersmeer - Sneek centrum heeft een mooi park - Oranjewoud - Waskemeer - Appelscha - Genieput
Zo ken ik eigenlijk een hele stapel aan mooie natuurgebieden in Friesland/Grens met Drenthe/Groningen.
Ketly
Geplaatst: 20-11-13 16:24
ilsexxx schreef:
Denk dat januari toch echt te laat is.. Zal binnen nu en 2 wk moeten denk ik. Volgende week zaterdag/zondag ben ik vrij
Binnen 2 week word mij ook veels te snel. Ik heb zelf al een aantal shoots staan dus ik moet minstens 3 week van de voren plannen anders lukt het niet. Word het op een zondag trouwens? Of zaterdag?
Naomii als je goed had gelezen had je gezien dat ik dat allemaal op mijn laptop heb staan die kaduuk is. Hier ben ik druk mee bezig alles wrrt op orde te krijgen