Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fotografen schreef:Deelname gaat op volgorde van inschrijving. De 8 fotografen boven de streep zullen meegaan. Fotografen die onder de streep stan zijn de reservefotografen.
* Laat nog weten model/fotograaf
+ Bagheera_206
- Leo
+ Revanches
+ Lipydo
- Babeth? *
+ pinkie87
+ Sandra
+ Neej
---------------
- XxJustinexX
+ Daisyree
+ Yvonne_V
- CoronaLime *
- Olympia
- Unleash
- WiancaR
- JAZZ4ff
- ValiantS
- Ania
/ Niobe
- Bellatrix
- Krijtje *
- hamsterfan
+ Stephzdesign
/ TammyVN *
- Nobbie91
Modellen schreef:Is nog niet definitief, omdat er nog geen datum is gekozen.
Er zal gekozen worden uit de aangemelde modellen.
* Laat nog weten model/fotograaf
** Laat nog weten model/assistente
+ Kan 17 en 18 mei
/ Kan alleen 17 mei
+ PocoGaucha
- Babeth? *
+ Ann_moi
- CoronaLime *
/ Juulxx
+ Lynniiie
- Krijtje *
- blowdiene
- M_ichje
+ minikatje **
- janneke584
+ Stephzdesign
/ TammyVN *
- Undefined
Assistentes schreef:Mensen die graag willen helpen, maar hun camera thuis laten. Bijvoorbeeld met het vast houden van een reflectiescherm of om met geluidjes ervoor te zorgen dat de oortjes van de modellen mooi naar voren staan.Uiteraard zijn deze mensen ook verplicht om achteraf een pannenkoek mee te eten.
Misschien zijn de assistentes ook handig met make-up?
- Tezzy
- Martine
- minikatje **
- nobbie91
Data schreef:Willen de modellen laten weten welke data ze kunnen zodat we vanaf 1 februari kunnen gaan stemmen?
- 17 mei
- 18 mei (reservedatum)
Bagheera_206 schreef:Stephzdesign schreef:Mmm.. moeten de modellen geen fotos toevoegen ? Ik zie bij mijzelf geen fotos ofzo haha. Word mmisschien lastig stemmen haha
Ik heb als het goed is van iedereen link met foto ontvangen. Deze zal ik met de fotografen delen zodat er gestemd kan worden.
Bagheera_206 schreef:Excuus... Nog geen tijd gehad om een poll te maken. Ik zal proberen deze week er een te maken zodat de fotografen kunnen stemmen.