Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Vincy was jij gisteren in Beek? Ik zat op dat paard die ineens helemaal uit z'n dak ging in de ring
MarjanB schreef:Oh nou ik was al blij dat ik net bleef hangen haha had uiteindelijk nog 175 punten na de rodeo dus was nog best tevreden. Jij dan?
Vincy schreef:MarjanB schreef:Oh nou ik was al blij dat ik net bleef hangen haha had uiteindelijk nog 175 punten na de rodeo dus was nog best tevreden. Jij dan?
Oh wanneer heb jij gereden dan? Want ik zie iemand in de B met 175 op de uitslagen staan, niet in de L2. En ik moest als laatste in de L2 starten, dan kan ik je haast niet gezien hebben. Maar toen ik aan t losrijden was, was er ook eentje aan t wegspringen voor t jury huisje maar bewust niet opgelet/ mee bezig gehouden![]()
Ik had zelf 189 punten gereden, erg blij mee. We moeten t allebei nog een beetje leren:)
JackyBono schreef:op de plek van xnicolx komt er een vriendin van mij met haar labrador.
nu is mijn vraag zijn er mensen met reuen tijdens de fotoshoot?
deze kan niet zo hel goed met andere reunen,
dus was mijn voorstelling om de hond dan gewoon helemaal aan het eind te doen,, en dat als we wisselen van fotograaf de fotograven dan door draaien, dit inverband met contact met de andere honden.
is dit een idee?