Fijn! dan zal je wel lekker lang vrij hebben denk ik
Udo2001
Geplaatst: 20-11-13 10:09
Top, bedankt meiden! Nu nog even een planning maken wat tijden betreft. Gaat dat hetzelfde als bij de paarden? Lijkt mij handig om dan 2 groepjes van 4 te houden, ipv alle 8 bij elkaar? Ochtend en middaggroepje ofzo?
Bo_San
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 10:10
Valt wel mee, krijg ze dit jaar niet meer op en volgend jaar vervalt het gewoon, maar dan nog erg lekker ja
Ik had bij 8 inderdaad aan een ochtend en middag groep gedacht.
Lizaa01
Geplaatst: 20-11-13 10:11
Ja dat denk ik inderdaad ook, anders is het wel erg lang voor de honden om aanwezig te zijn. Ik weet niet of iemand een idee heeft hoelang je met 1 hond bezig bent met fotograferen? Dus dan zeg maar eerst soort portret en vervolgens "vrij" ofzo?
Udo2001
Geplaatst: 20-11-13 10:13
Dan worden je overuren toch gewoon uitbetaald? Niet dat dat zoveel opleverd, maar toch.... Je moet er wat voor terug krijgen, al die uren. Ja lijkt mij ook een goede, misschien even kijken wat voor honden in wat voor groep. Mijne kan met alle honden, is erg makkelijk. Wellicht geldt dat niet voor iedere hond?
Lizaa01
Geplaatst: 20-11-13 10:17
Mijne kan goed met reutjes en wat minder met teefjes Maar als ze niet luistert gaat ze gewoon weer aan de riem hoor, daar hoeft de rest geen last van te hebben. Ik denk dat het op vreemd terrein wel mee valt.
Leuk dat Kersse is uitgekozen dank je wel! Maar helaas moet ik me afmelden. De kerstclubmatch is erg vroeg dit jaar, namelijk op 1 december en ik heb haar daarvoor opgegeven. Dat betekent dat ik dus niet op de meeting kan zijn jammergenoeg.
Lizaa01
Geplaatst: 20-11-13 11:20
Wat jammer!! Veel plezier dan 1 december!
Dan kan de eerstvolgende reserve, Sofi, mee denk ik?!
Rudina
Geplaatst: 20-11-13 11:54
Weten jullie of er evt ook al fotografen zijn afgevallen aangezien ik reserve sta? Als er nog niemand af gevallen is zit ik er zelf aan te denken om dat weekend richting mijn ouders te gaan in Friesland ben daar alweer een tijd niet geweest dus begin last te krijgen van wat heimwee hihi!
Dus als iemand dat van de organisatie na wil kijken? Dan kan ik het in Friesland evt. ook aan iedereen op tijd laten weten.
Super leuk dat Lizzy op de foto mag! Ik bn dr bij hoor. Wel graag in de ochtend sessie want 's middags hb ik n sinterklaas viering. Hb er nu al zin in!
Ik heb even door de berichten gespit en zag nog geen afmeldingen van fotografen, dat betekend dat ik nog reserve sta. Ik besluit dus om mij af te melden aangezien ik anders geen zekerheid heb of ik wel mee zou kunnen. Ik ga nu dat weekend gezellig sinterklaas vieren bij mijn familie in Friesland.
Ik wens jullie in iedergeval een hele fijne dag toe!
Lizaa01
Geplaatst: 20-11-13 17:40
Rudina, volgens mij kunnen er op 1 december maar 4 fotografen, ik denk dat je dus wel mee kan! Jouw lijstje is ook meegenomen voor de keuze van modellen.
Oh echt? Ik kwam zelf wel een aardig lijstje met fotografen tegen waar ik reserve sta, en heb geen afmeldingen kunnen vinden? Ik heb nu alleen net contact met mijn moeder gehad, en haar al verteld dat ik dat weekend zou komen met mijn vriend ze hebben dan ook een sinterklaas viering dus denk dat er al wat belletjes gepleegd zijn in de familie. Als ik wist dat er maar 4 fotografen zouden komen had ik even afgewacht, ik kwam zelf alleen een lijstje tegen waar ik 7e fotografe was (reserve) en kon ook geen afmeldingen vinden dus ik dacht als ik toch reserve sta dan ga ik het weekend ook dingen plannen, dan afwachten of ik wel of niet mee kan daar houd ik niet zo van, wil vaak een week van te voren wel weten waar ik aan toe ben.
Ja dat is ook heel begrijpelijk! Klopt dat je 7e stond, daarna heeft iedereen ingevuld wanneer ze kunnen en op 1 december kunnen 4 fotografen, vandaar.
Misschien is het handig om een lijstje te plaatsen van welke fotografen er mee gaan. Dan kunnen eventueel andere geïnteresseerden zien of er nog een plekje vrij is en is het voor iedereen duidelijk wie er mee gaat.