Ik denk dat het t makkelijkste Is om af te spreken Bij de parkeerplaats. Als het makkelijk Is wacht ik wel bij een huis en Rij ik ff mee eventueel parkeerprobleem kan op gelost Worden door bij ziekenhuis te parkeren
Parkeerplaatsje slabroekseweg zal vanmiddag ff foto neer zetten anders kunnen we nog afspreken bij een huisnummer (Is ongeveer 300 meter van de parkeerplaats af)
Zaterdag 26 oktober ochtend ploeg en fotografen om 10 uur verzamelen, middag ploeg 13:00 verzamelen, planning Is onderweg. Ochtend ploeg: winter Belle star cindy Middag ploeg: Charlie Luna arko yoor
Mooie tijd, 10 uur sochtends! Nog fotografen die vanuit Eindhoven gaan? Ik ga waarschijnlijk met de auto dus zou mensen op het station kunnen oppikken.
Kan ik mij als fotograaf nog opgeven? Ik ben beginnend fotograaf (start in november met mijn basisopleiding fotografie) ik heb daarom nog geen website.
ff hulp regelen, me vast hulp kan wegens omstandigheden niet.. En hulp is wel nodig, is voor de eerste keer na het ophalen van arko, dat die mee mag. En aangezien nog steeds hengst is (hij gedraagt zich wel niet zo, maar toch) moet ik echt even iemand erbij hebben.
Zijn er mensen die er bezwaar tegen hebben als mensen eerder gaan? Ik moet ook nog steeds een opdracht plannen voor een vriendin van me nog van haar verjaardag (van een half jaar geleden..) maar de 26e is de enige dag dat we allebei kunnen..