ik kom met twee paarden en nu zit er 1 in de ochtendploeg en 1 in de middagploeg. Dat is niet erg handig voor mij.... Ben ik gelijk een hele dag onderweg...
Hallo allemaal, In overleg met de andere fotografen heb ik een nieuw schema gemaakt. Zodat de modellen minder lang hoeven te wachten. Als er iets niet klopt dan hoor ik het graag. Nu alleen maar hopen dat iedereen kan en dat de er is!
Super Samanth, dan kunnen we lekker samen foto's maken
_SamanthaV
Geplaatst: 11-10-13 12:41
Jaa ik heb er zin in!!
Als er nog een fotograaf bij komt dan is dat de E in het schema. Mocht dit niet het geval zijn dan is de tijd die bij E is gereserveerd even een rondje waar het model moet wachten.
bedankt voor het wijzigen van het programma! Ik ben inderdaad de eigenaar van Lexus en Vancouver! Heb ook een berichtje naar boven gedaan voor de zon...
Zoals het er nu naar uitziet moet ik afzeggen. Had gevraagd voor de middagploeg maar ben sochtends ingedeeld. Ik heb gezegd dat ik sochtends moest werken en ik denk niet dat het nog gaat lukken om een dienst te ruilen.. ik kan nog even kijken maar ik vrees dat t hem niet word.
Ik heb hier hopelijk de goede parkeerplaats voor zaterdag. Dit is aan de Fort den Haakweg. Als ik het zo zie kunnen we daar vlak bij ook het strand op.
Isabel_k
Geplaatst: 14-10-13 13:26
Ziet er keurig uit wel makkelijk zo dichtbij Ik heb ook gezien dat ik gewisseld ben. 1 broertje is gestopt met voetbal dus dat kan prima
edit: Hoe doen we dat eigenlijk als het weer het zelfde pruts weer is als gister? Gaat het dan niet door of word het verplaatst?
De parkeerplaats is aan het einde van de Fort den Haakweg. En daar kan je als het goed is omhoog met je paard en ten hoogte van de Lekkerbek (dat is het restaurant onder de duin op de andere parkeerplaats) kan je met je paard het strand op.