honden fotomeeting midden Nederland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-13 21:25

_Cowgirl schreef:
Nee, het is niet alleen daarom.
Maar goed, laat maar zitten.

Waarom nog meer dan?

Wesco

Re: honden fotomeeting midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:27

Zijn jullie het eens welke datum het word?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:29

Het moet in de buurt zijn, dat kan ik me nog voorstellen.
Je reageerde eerder in het topic met "Een fotomeeting is gratis toch?"
Je gaf al aan het geld niet te hebben om na te bestellen.
Het moet per se in de herfstvakantie omdat je vader je anders niet wilt brengen.

Bij een meeting komt wel meer kijken, zeker als je 'm zelf organiseert zou ik persoonlijk met een andere insteek een topic openen en een meeting gaan organiseren. Dat is hoe ik het zelf zou doen, maar ieder zijn ding. :j

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:29

Wesco schreef:
Zijn jullie het eens welke datum het word?

TS heeft alleen data aangegeven die in de herfstvakantie vallen.
Alleen 19 oktober is in een weekend, dus ik denk dat het die datum zal gaan worden.

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:42

TS, weet je zeker dat je de tijd en ervaring heb om een fotomeeting te organiseren? Anders kan je beter hulp inschakelen

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:47

19 de kan ik niet :) dus als het die datum is meld ik me af.

Ik wil wel weer een Meeting organiseren voor honden maar dat zal volged haar wezen of Miss midden oktober in een bos.

Interesse ?? Stuur mij ff foto's van model wil aparte modellen doen

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:49

Wat versta je onder apart? Ik heb een Old English Bulldog x Cane Corso.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 22:11

Ja prima honden die je niet vaak tegen komt maar ook hinden dat je de tk wauw !!

mamamika

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 23:58

Helaas vandaag nog geen tijd gehad om een foto te maken. Beetje slecht weer gehad en een verzopen katje voor me lens is nu ook niet zo fijn.
Dus ben maar even de pc ingedoken.
En heb nog wat fotos kunnen vinden van onze rocky

Hier is hij 8 weken oud.
Afbeelding

En op deze foto is hij ongeveer een maand of 7
Afbeelding

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 00:31

Dit wordt overigens gemeld over het Erkemederstrand:
"Vandaag (maandag 16 sept.) zijn alle stranden weer geïnspecteerd. Alle stranden zijn voor 98% schoon. Wij adviseren u en uw hond op de groene plekken niet te zwemmen. Voor de rest kan er gewoon gezwommen worden. De waarschuwing blijft nog van kracht. Naar de Jutter is de toegang via de hoofdingang wederom gratis. De slagboom staat weer open tot 17:00 uur. De Jutter is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur en de keuken is open tot 20:00 uur. Een hele fijne dag gewenst."
(via facebook)

Neem aan dat tegen de tijd dat er een meeting is het schoon is, gezien de hitte nu wel voorbij is :j Indien er interesse is wil ik wel een meeting daar organiseren, dan open ik daar een ander topic voor.

Tamaar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 06:56

Jinte schreef:
Dit wordt overigens gemeld over het Erkemederstrand:
"Vandaag (maandag 16 sept.) zijn alle stranden weer geïnspecteerd. Alle stranden zijn voor 98% schoon. Wij adviseren u en uw hond op de groene plekken niet te zwemmen. Voor de rest kan er gewoon gezwommen worden. De waarschuwing blijft nog van kracht. Naar de Jutter is de toegang via de hoofdingang wederom gratis. De slagboom staat weer open tot 17:00 uur. De Jutter is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur en de keuken is open tot 20:00 uur. Een hele fijne dag gewenst."
(via facebook)

Neem aan dat tegen de tijd dat er een meeting is het schoon is, gezien de hitte nu wel voorbij is :j Indien er interesse is wil ik wel een meeting daar organiseren, dan open ik daar een ander topic voor.

Lijkt me leuk!
Ik meld me alvast aan.
Hoor graag hoe je topic heet :))

Voor deze fotomeeting in dit topic meld ik me af.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 07:18

Uh je weet dat erkermederstrand betaald is als de stranden schoon zijn ?
Zolang de stranden niet weer oké zijn verklaard zou ik er niet heen gaan ;)

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:09

kani_ejj schreef:
Uh je weet dat erkermederstrand betaald is als de stranden schoon zijn ?
Zolang de stranden niet weer oké zijn verklaard zou ik er niet heen gaan ;)

Ja dat weet ik, maar ik geloof dat ik zelf die 2 euro in het laagseizoen wel kan lijden en ik zou dit ook in de OP erbij vermelden.
En zoals er bij staat neem ik aan dat tegen de tijd dat de meeting is het strand schoon is, en anders verplaats ik het. Het is overigens het water wat niet schoon is, niet het strand zelf. Dus als mensen graag voor de omgeving daar heen willen en niet voor het water is dat sowieso al geen probleem.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:16

Nee dat snap ik maar als organisator ben je wel verantwoordelijk als er wat gebeurt.
Ik zou t niet op me willen hebben dat een hond ziek wordt. Ti's nu al 3 maanden aan de gang met t water wij staan er op de camping

Ik ga er niet meer heen mijn hond is in 3 weken tijd al 3 keer aangevallen door labrador
Al een paar keer door steffords

Hij is als te doods voor andere honden.
Er lopen teveel mensen.

Mocht je je fotomeeting daar doen doe het dan helemaal achteraan en niet meteen het eerste beste strand

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:28

kani_ejj schreef:
Ja prima honden die je niet vaak tegen komt maar ook hinden dat je de tk wauw !!

Valt mijn hond(je) niet onder denk ik? :o

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:30

Ik ga die gok niet wagen op dat strand, vind het leven van mijn hond iets belangrijker dan "maar wat fotootjes".

Maar TS wil het daar ook niet gaan houden @Jinte. Dus dat is niet van toepassing.
Zal even checken of ik de 19e zou kunnen. :j

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:38

kani_ejj schreef:
Nee dat snap ik maar als organisator ben je wel verantwoordelijk als er wat gebeurt.
Ik zou t niet op me willen hebben dat een hond ziek wordt. Ti's nu al 3 maanden aan de gang met t water wij staan er op de camping

Ik geloof niet dat ik verantwoordelijk ben voor andermans hond? Dat is en blijft eigen verantwoordelijkheid :j

_Cowgirl schreef:
Ik ga die gok niet wagen op dat strand, vind het leven van mijn hond iets belangrijker dan "maar wat fotootjes".

Maar TS wil het daar ook niet gaan houden @Jinte. Dus dat is niet van toepassing.
Zal even checken of ik de 19e zou kunnen. :j

Het is alleen het water, zoals ik al zei. Dus als je er verder voor de omgeving heen gaat, en je hond goed onder appèl staat en niet zomaar het water in rent, kan het makkelijk. Tevens zijn er begin van de zomer 2 honden overleden, gek dat we nu dan niks meer horen als het zo gevaarlijk is?
Ik weet dat TS het daar niet wilt, daarom vroeg ik ook of er interesse in was.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:41

Ik vind dat geen fijn idee en wil dat risico niet lopen, dat is mijn mening. Dan hoef je niet bezig te blijven om me "over te halen". Ik doe het niet en wil het niet, klaar.
Succes met het organiseren van een meeting daar.

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:43

_Cowgirl schreef:
Ik vind dat geen fijn idee en wil dat risico niet lopen, dat is mijn mening. Dan hoef je niet bezig te blijven om me "over te halen". Ik doe het niet en wil het niet, klaar.
Succes met het organiseren van een meeting daar.

Ik hoef je niet over te halen, ik vroeg enkel hier of er interesse voor was zodat ik daar apart een topic kon openen.
Word er alleen schijtziek van dat iedereen maar blijft mekkeren dat het zo levensgevaarlijk is. Dat is toch geen antwoord op mijn vraag of er animo voor is? Als het zo levensgevaarlijk is, waarom zijn er dan verder geen nieuwsberichten over dode honden? Als die er waren geweest, dan hadden we dat heus wel gehoord.
Laatst bijgewerkt door Jinte op 17-09-13 14:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:46

Dat is omdat mensen van hun hond houden en het belangrijker vinden dat het veilig is voor de hond en ze met een gerust hart naar een locatie kunnen.

Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind een paar foto's toch veeeeeeeel minder belangrijk dan mijn hond. Ik wil het risico niet lopen dat ze ziek wordt en misschien met het gevolg dat ze er zelfs dood aan gaat wat bij twee honden gebeurt is. Zo denken meerdere mensen erover.

Maar je komt zeker zelf als fotograaf?

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 14:48

_Cowgirl schreef:
Dat is omdat mensen van hun hond houden en het belangrijker vinden dat het veilig is voor de hond en ze met een gerust hart naar een locatie kunnen.

Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind een paar foto's toch veeeeeeeel minder belangrijk dan mijn hond. Ik wil het risico niet lopen dat ze ziek wordt en misschien met het gevolg dat ze er zelfs dood aan gaat wat bij twee honden gebeurt is. Zo denken meerdere mensen erover.

Maar je komt zeker zelf als fotograaf?

Nee, ik heb zelf 2 honden, dus het is niet alsof ik 1 of ander hersenloos persoon ben dat mooie foto's wilt maken en wie het niet boeit dat er honden ziek worden of dood gaan. En dan nog, die 2 honden zijn maanden geleden. Waarom is het dan elke dag, elk weekend, stervensdruk op het Erkemederstrand en is er geen enkele hond meer ziek geworden of dood gegaan? En het STRAND zelf is niet gevaarlijk hoor.. Dat is het WATER. En daarom zeg ik, als je er voor de omgeving heen gaat, en niet voor het water, is het een mooie locatie. Maar dat is geloof ik al de 3e keer dat ik dat typ, en ik geloof niet dat het zin heeft.
Ajuus :evaw:

0verwijderd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-13 15:51

Geen ruzie maken :(

Goed het zo inderdaad wel fijn zijn als iemand we wilt helpen..
Wie??

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:44

_Cowgirl schreef:
kani_ejj schreef:

Valt mijn hond(je) niet onder denk ik? :o

Lekker opgeven :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 16:58

Ze staat hier ergens al in het topic, dus dacht kun je even kijken. :P

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 17:33

Leuk hondje ! Ik ga van de week zitten en dan plan ik een data in
Het zal wel op zaterdag worden