_Cowgirl schreef:Nee, het is niet alleen daarom.
Maar goed, laat maar zitten.
Waarom nog meer dan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jinte schreef:Dit wordt overigens gemeld over het Erkemederstrand:
"Vandaag (maandag 16 sept.) zijn alle stranden weer geïnspecteerd. Alle stranden zijn voor 98% schoon. Wij adviseren u en uw hond op de groene plekken niet te zwemmen. Voor de rest kan er gewoon gezwommen worden. De waarschuwing blijft nog van kracht. Naar de Jutter is de toegang via de hoofdingang wederom gratis. De slagboom staat weer open tot 17:00 uur. De Jutter is dagelijks geopend vanaf 10:00 uur en de keuken is open tot 20:00 uur. Een hele fijne dag gewenst."
(via facebook)
Neem aan dat tegen de tijd dat er een meeting is het schoon is, gezien de hitte nu wel voorbij isIndien er interesse is wil ik wel een meeting daar organiseren, dan open ik daar een ander topic voor.
kani_ejj schreef:Uh je weet dat erkermederstrand betaald is als de stranden schoon zijn ?
Zolang de stranden niet weer oké zijn verklaard zou ik er niet heen gaan
kani_ejj schreef:Nee dat snap ik maar als organisator ben je wel verantwoordelijk als er wat gebeurt.
Ik zou t niet op me willen hebben dat een hond ziek wordt. Ti's nu al 3 maanden aan de gang met t water wij staan er op de camping
_Cowgirl schreef:Ik ga die gok niet wagen op dat strand, vind het leven van mijn hond iets belangrijker dan "maar wat fotootjes".
Maar TS wil het daar ook niet gaan houden @Jinte. Dus dat is niet van toepassing.
Zal even checken of ik de 19e zou kunnen.
_Cowgirl schreef:Ik vind dat geen fijn idee en wil dat risico niet lopen, dat is mijn mening. Dan hoef je niet bezig te blijven om me "over te halen". Ik doe het niet en wil het niet, klaar.
Succes met het organiseren van een meeting daar.
_Cowgirl schreef:Dat is omdat mensen van hun hond houden en het belangrijker vinden dat het veilig is voor de hond en ze met een gerust hart naar een locatie kunnen.
Ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik vind een paar foto's toch veeeeeeeel minder belangrijk dan mijn hond. Ik wil het risico niet lopen dat ze ziek wordt en misschien met het gevolg dat ze er zelfs dood aan gaat wat bij twee honden gebeurt is. Zo denken meerdere mensen erover.
Maar je komt zeker zelf als fotograaf?