Was een leuke meeting! En Shief dankzij voorbeeld paard de fries ook de zee in jeejj! 1e keer voor haar haha volgens mij vond ze het wel leuk! Wij waren met een uurtje fietsen ook weer terug op stal! Voor het eerst door het donker over de weg, ook geen probleem! Braaf paard
Voor ons en Shief dus een hele goede en leuke ervaring!! Hopelijk was ze voor de fotografen niet de lastigste!
Trouwens complimenten Dais voor de organisatie, en dat op dit korte termijn! Erg bedankt daarvoor.
Fijn dat het zo'n goede ervaring voor jullie paard was! Ze deed het super toch! En de zee in was al helemaal stoer!
Ik heb even een sfeerplaatje ertussenuit gepikt voor ik mijn bed in duik:
Vinden jullie het trouwens oké als er ook foto's op Facebook komen? Ik zet er niet alles op maar vind een impressie geven altijd wel leuk. (Mijn Facebook naam staat op de foto's )
Het was super damens! Ik heb er van genoten. Lig inmiddels al in bed en hoop dat er een aantal goede fotos tussen zitten. Al vond ik het heel moeilijk kwa licht
Shanna_
Geplaatst: 25-08-13 23:05
Ja echt complimenten voor de organisatie inderdaad! Super geregeld!!
Waaauw super gave foto!!
Ja we zijn echt trots op Shief! Ze doet het toch allemaal maar na 12jaar op het land te hebben gestaan (fokmerrie), dus we hebben weer wat leuks te vertellen aan de vorige eigenaren, die zullen ook heel trots op Shief zijn!
pradadaan
Geplaatst: 25-08-13 23:05
Ik zou (als jullie het allemaal goed vinden) ook graag wat op facebook zetten! (en ik moet even stoppen met in dit topic reageren want ik wil van jullie allemaal nog wat plaatsen )
Ook weer thuis, haha 800 foto's, ga er morgen en overmorgen even aanzitten , als ieder model even een pb'tje wil sturen met jullie mail en naam? Welk paard daarbij hoorden, via de mail blijven ze toch mooier!
pradadaan
Geplaatst: 25-08-13 23:30
XxJustinexX schreef:
als ieder model even een pb'tje wil sturen met jullie mail en naam? Welk paard daarbij hoorden
naar mij ook alsjeblieft! ik plaats er 2/3 per persoon hier en de rest mail ik jullie dan