Modellen: * Errigal Diamond (van Liempje) Iers sportpaard * Capri (van Capri5) Pinto * Papegara met Barock Pinto merrie Femme * henkje met Pollock, wielkopolski ruin * Luisa met tinker Faramir van Wermere * Amberhaike met Irish x Welsh cob Valentijn
Dit zijn de modellen en fotografen die over gebleven zijn. Zullen we het zo doen dat we standfoto's en losgooi foto's maken. Dit omdat we maar 3 fotografen hebben.
Voor modellen die niet uitgeloot zijn probeer ik in het voorjaar weer een shoot te organiseren. Hopelijk komen dan wat meer fotografen bij elkaar. Volgende week zal ik de planning doorsturen.
Ik denk dat je als model bedoeld Marijacindy?! Nee, sorry we hadden al te veel.
Ja Helaas, ik woon namelijk in beuningen dus nijmegen is voor mij echt dichtbij! Ik fotografeer ook maar ik kan het niet zo mooi en profesioneel ;p Maar nog veel plezier met de fotoshoot allemaal!
Wil je komen fotograferen marijacindy? We hebben een paar modellen op stal die niet uitgeloot zijn, daar kun je mooi op oefenen
Piuni
Geplaatst: 27-09-13 12:10
liempje schreef:
Wil je komen fotograferen marijacindy? We hebben een paar modellen op stal die niet uitgeloot zijn, daar kun je mooi op oefenen
Ik moet wel even met mijn vader overleggen ;p Ben pas 13 dus ik denk dat ik niet alleen op t fietsje naar nijmegen mag fietsen ;p Maar bedoel je dan dat ik naar jullie stal kom of?
Maar op mijn site heb ik wel foto's staan als voorbeelden: www.willemsfotografie.simpsite.nl Verwacht er niet te veel van. Voor meer foto's kan ik mijn e-mail wel geven deze foto's zijn van ongeveer een jaartje geleden
Ja, het is bij ons op stal. Ik heb jouw site al bekeken. Zo slecht zijn jouw foto’s niet en ik denk dat de uitvallers op stal het leuk vinden om toch wat foto’s te hebben En oefening baart kunst en je kunt ook wat van de andere fotografen leren hoe zij het doen.
hmm oke, ja van mij mogen die er dan ook nog wel bij, als we toch maar met 2/3 fotografen zijn vind ik het sneu om die laatste 4 niet te laten komen. Dus als het aan mij ligt laat ze er ook maar bij. met een goede planning moet dat perfect lukken ( heb er laatst op 1 dag 17 gehad )