Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gossa4ever schreef:ik wil even laten weten dat mijn merrie bij de fotomeeting niet meer aan de longe mag
dierenarts heeft vandaag röntgenfoto's gemaakt en ze heeft een gebroken griffelbeetje dus ze moet echt een paar weken rust hebben en mag dan ook niet aan de longe of onder het zadel, dus van mijn merrie kunnen die dag alleen maar portret foto's van gemaakt worden..
Ons vorige paard heeft dit ook gehad.. 
Sowieso heb ik internet op mijn foon, dus kan ook last minute het topic bekijken als er daar nog wat veranderd. Mocht het afgeblazen worden, ga ik toch fijn op strandrit

Reden voor mij was gewoon dat ik niet weet hoe mijn paard in een groep zich houdt, en ik denk dat bij onrust zijn tank-eigenschappen omhoog gaan komen. Het kan meevallen, maar daarom speel ik liever op safe. Voor hetzelfde geld staat ie als een lam om zich heen te kijken

Maya schreef:Gossa4ever : is het mulle zand dan verder geen risico? Weet niet hoor, zelf geen ervaring mee, maar gezien je sprak over niet belasten enzo? Dan lijkt me door dat zware zand ploeteren in het begin ook best een belasting.

)
ik ga eerst maar eens neuzen bij de outlet van de kroo, wil daar gaan kijken voor wat nette kleding
en ik denk dat ik gewoon een wit dekje doe
de 27e en de 28e ^^ ik kan echt niet wachten ^^
(stiekem wil ik al mega lang zulke frontriemen en ik vond de fotomeeting wel een mooi excuus