Dus dat rode stipje met pijltje is het adres waar de tom tom ons naar toe stuurt?
Naaoommii
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 17:32
Ik ben vanmiddag even naar de locatie geweest nu is alles super leuk door dat de heide in de bloei staat. Hier wat foto's Voor de rokers onder ons De omgeving is op dit moment echt droog en om de omgeving te sparen verzoek ik om alleen op de brede paden te gaan roken en goed uit drukken. Het moet niet zo zijn dat het in de fik vliegt. Wc?? Het is een natuur gebied dus er staat geen wc dus de bosjes zijn je beste vriend op dat moment haha, neem eventueel wc papier mee Hoe ver? Het lopen van de parkeer plaats naar de schikte locatie zal rond de 5 minuten lopen zijn. Dit heb ik vanmiddag gelopen het kan natuulijk langer duren aangezien we paarden bij ons hebben. Onze spullen Neem je spullen mee naar de locatie en houd ze goed bij je. Voor de mensen met paarden neem je paard opgezadeld mee als je gaat rijden, het is best een stukje lopen naar de trailers anders zit hier veel tijd in. Vragen? Stel ze aub nog op tijd zodat ik het kan regelen of beantwoorden. Zo ver zijn de weer berichten van zondag goed dus de shoot gaat door.
Voor de macro liefhebbers (fotografen) is het leuk als je in de pauze's de heide op kunt er vliegen honderden vlinders bijen libelle's ect rond dus een grote kans dat jij 1 op de foto krijgt van dicht bij. Hierbij een voorbeeld van vanmiddag http://imageshack.us/a/img689/7964/b8k0.png
De parkeerplaats, Hij is wat klein dus het word verzocht om dit vrij te laten voor de trailers de auto's kunnen ook aan de andere kant geparkeerd worden.
Het grote brede pad waar we over heen zullen lopen en ook de heide op kunnen wel op de paden blijven op de heide.
Ook is er een erg mooi bos waar leuke foto's geschoten kunnen worden. Hier moeten we wel op de ruiter paden blijven
Het los gooi veld, het is een kuil maar niet stijl er staat wel wat hoger gras maar verder kon ik geen kuilen vinden
@Irisx94 Dat is alleen vanuit buinen daar komen de meeste niet langs. Verder waar de rode streep begint daar moet je zonder tomtom verder @_Mellanie Dat is prima @liefmeisje15 Ik kan lintjes plaatsen maar moet ik ze wel hebben
Mensen in de route beschrijving van Emmen-ees-locatie heb ik een klein foutje gemaakt. Als je in ees bent staat er dat je recht door moet (grindpad) ik heb gekopieerd en nooit meer bij gewerkt dus jullie moeten hier naar echts daar is het grind pad.
Naomi gaat helemaal goedkomen, al heb ik na een google maps bezoekje twijfels of dat pad vanaf de kant van Buinen wel doorloopt. Maar ik ga er vanuit dat je dat gecheckt hebt.
En nog steeds twijfels wie er meegaat. Daisy staat er in ieder geval weer netjes op, die heb ik van de week compleet getoiletteerd. Clips is zo gedaan, maar die heeft een lelijke kras op dr voorhoofd staan die en dr ongelukjes Maar goed moet niet teveel zeggen, Dais heeft staan schuren Ik zal zorgen dat ik op tijd ben. En met wie....hihi dat zien we dan wel.
Nou ik ga straks de pony's netjes maken in de hoop dat ze dat morgen nog zijn haha. Ijslander heeft wel exceem maar ik ga kijken hoe ik zn manen beetje netjes bijwerk. Door zijn deken beetje stuk, niet door het schuren.
9 Uur het liefst aanwezig uiterst kwart over 9 staat in de planning. Maar ik zal de planning nog helemaal vernieuwen die post ik vanmiddag. Ik sta bij de parkeer plaats aangezien er ook mensen van de andere kant komen. Maar ik print even papier uit met bokt meeting er op. En plak ze even op de bomen ik denk dat ik ze er vanavond op de bomen plak.
_Mellanie
Geplaatst: 24-08-13 12:54
het is voor ons 25 minuten rijden , gaan om kwart voor 9 weg ivm nog moeten schoonmaken
Hey Rina ik lees net pas dat jij vandaag ook op de ranch in Wildervank was? Ik ook! Ik heb je niet herkent haha, ik was dat meisje met een groen hemdje aan! Ik heb misschien nog wel foto's van je
Haaai Believe, jup was ook daar. Maar alleen om te kijken hoor, heb niet meegedaan. Heb eigenlijk heel veel met IJp en Crazycatus staan auweh**ren Zwart petje en zonnebril was me. Zie ik jou morgen ook in Exloo?? Ik kan overigens iets aan de late kant zijn, moet wederhelft in Borger op de bus zetten.
Ze heet Quincy! Rijden gaat het niet worden met haar, ze is wel beleerd voor de kar maar dat hebben wij nog nooit met haar gedaan. Losgooien moet ik op dat moment even bekijken of ik dat doe.
Nouja is het een probleem om het zo te laten staan haha? Anders moet ik weer aanpassen
Mar_X
Geplaatst: 24-08-13 20:51
Haha, nee is prima zo hoor! Maar nu weet je in ieder geval toch haar naam!
rina
Geplaatst: 24-08-13 22:01
Naaoommii schreef:
Bij rina heb ik de vraagtekens neer gezet bij losgooien en rijden
Losgooien sowieso niet, bij geen van tweeen. Clips mag niet uit dr panty vanwege het been, en Dais los is geen goed plan omdat die bijna blind is. Die ziet die draden dus niet Kwa rijden, met Dais durf ik daar echt nog niks van te zeggen. Ligt er echt aan hoe en of die zich gedraagt. En ja dat zeg ik over een 27 jarig paard Maar als jullie dr zien zul je het snappen Clips kan niet gereden. Maar er kunnen dan wel plaatjes met tack (westernzadel en hoofdstel) gemaakt worden. Evt zou ik er nog wel even op kunnen gaan zitten, maar rijden gaat dus niet.
Is helemaal goed hoor rina! Ze zijn wel uit geprint maar pennen doen wonderen Er worden trouwens papieren op de bomen geprikt vlak bij de locatie. Een groot bokt logo met een pijl waar je heen moet. Hopen dat het dan duidelijk is haha