Ik ga maar loten, want anders komt er inderdaad toch niks van. Ik hoop dat jullie me vertrouwen met het loten. En zo niet dan film ik het desnoods. Ik heb vaak genoeg gehad dat ze me niet vertrouwde.
Ik denk dat het verstandig is om elke keer 2 mensen te laten komen met hun kat. Dat we voor elke kat een kwartier rekenen. Houden katten het vol om een half uur stil voor de camera te staan ? Want dan kan ik ongeveer uitrekenen hoeveel mensen er kunnen komen.
De fotografen moet ik eventjes uitvogelen. Het ligt eraan hoeveel katten we kwijt kunnen het huis. Per kat 2 fotografen. Ik en Seni moeten zowiezo aanwezig zijn. Maar ik denk dat ik gewoon zorg voor wat eten en drinken. Dan maak ik tussendoor gewoon een paar foto's. Want ik ben er achter gekomen dat als je een meeting organiseerd, dat je ook echt moet organiseren. Niet gaan fotograferen. Dus ik sta mijn fotograven plek af.
Gaia
Geplaatst: 23-08-13 20:53
Wat leuk, ik mag mee doen! De details volgen verder nog, neem ik aan?
tandlozemum
Geplaatst: 23-08-13 22:21
jeuh!!!! ik zit erbij! leuk zeg! ik hou de 26 ste vrij in mijn agenda.
AZNLady
Geplaatst door de TopicStarter: 23-08-13 22:23
gaia schreef:
Wat leuk, ik mag mee doen! De details volgen verder nog, neem ik aan?
Ik heb zojuist vrij gevraagd... Charley is behoorlijk geduldig zolang je maar speeltjes voor de camera houdt. Dit is ook de reden waarom ik alleen hem meeneem en niet de andere 2 :-D
Ik hoop echt dat ik er alsnog bij kan, en er is al meerderekeren gevraagd hoe het gedaan gaat wordenmet reserves.. waar nog geen antwoord op is gekomen