magda_90 schreef:Dergelijke voorlichting wat steeds herhaald wordt is nog niet toegepast, dus wacht eerst die resultaten maar af. Daarnaast kun je van een forum niet verwachten dat er daadwerkelijk een "politieteam" opgezet gaat worden, de leden moeten gewoon bewust worden gemaakt en dat kan echt primair alleen door voorlichting.
Maar goed, wie niet waagt...
Hoe had je het nog meer gezien dan? Veel meer dan een topic kunnen we niet starten. En om nou élke meeting te bestoken....
Ik heb er een hard hoofd in

en meestal beter van toepassing 
 . Ik ken serieus fotograven die hun camera nog niet recht en stil kunnen houden, maar zichzelf wel een bedrijfsnaam aanmeten ed 
 . Leuk als je lol hebt hoor, maar ik vind dat soort pagina's gewoon niets mag toch ook 
. Imo is fotografie een kunstvorm en is een beetje creativiteit en orginaliteit wel een vereiste, het is allemaal zo 13 in een dozijn 

Ik had toevallig even die mogelijkheid, om zelf met het organiseren bezig te houden en fotograferen en een ander persoon bij me had die met mijn pony stond. Als ik die mogelijkheid niet had en er zelf mee moest lopen, dan was het maar een leeg plekje geweest. Het was helemaal niet de bedoeling om mijn eigen pony mee te nemen, zeg kom op hè.