Datum:Zondag 10 november 2013
Locatie:Griekenland- en Turkijkebos ook wel Oenkerkerbos genoemd.
Het gebied is groter dan omlijnd, maar dit is het centrale deel als ware.Dit zijn de coördinaten voor Google Maps: 53.261359, 5.908161.Impressie 1Impressie 2Er is nog geen parkeerplaats bekend! Hoe ver ben jij hiermee Judith?Toestemming:Ik heb van it Fryske Gea toestemming voor portret- en rijfoto's in dit bos, zolang wij op de ruiterpaden blijven en de andere bezoekers niet hinderen. De ruiterpaden zijn te herkennen aan de paden waar geen hekwerken voor staan, staan deze er wel dan zijn deze verboden voor paarden.
Ik zal binnenkort kijken of ik naar het gebied toe kan om de huisregels vooraf mee te delen aan jullie.
Fotografen:Er gaan maximaal 8 fotografen mee.
Modellen:Er gaan maximaal 8 modellen mee. 4 hiervan staan al vast omdat zij van de primaire meeting zijn, die we hebben moeten verplaatsen. De andere 4 worden door Likemaaike en mij gekozen. Inschrijven kan tot 13 oktober 2013 20:00 uur. Daarna zullen Judith en ik een mooie gevarieerde lijst maken.
PlanningDe planning,, afhankelijk van het antwoord van Staatsbosbeheer Noard-Fryslân wordt er nog ruimte ingelast voor de actiefoto's.
Afspraken met betrekking tot de aflevering van de foto's:- Per model worden minimaal 5 en maximaal 30 digitale webbestanden geschonken. Deze mogen niet langer dan 800 pixels op de lange zijde zijn en voorzien worden van de logo van de fotograaf;
- Voor afdrukken van foto's op welk medium dan ook wordt de prijs van de betreffende fotograaf gehanteerd;
- Vergeet tot slot niet de algemene voorwaarden van iedere fotograaf in acht te nemen.
Tot slot:- Zorg ervoor dat de paarden netjes getoiletteerd worden voorgesteld;
- Hoofdstellen, halsters, zadels, dekjes en eventuele beenbescherming dienen schoon en in orde te zijn;
- Train de paarden van te voren zodat ze stil kunnen blijven staan op de plek;
- Neem lokkertjes mee waarvan je paard onder de indruk is, foto's met de oortjes naar voren is natuurlijk het mooiste;
- Enne... heb er veel plezier in!