Van my mag het by t bruidspaar, je hebt een mooi plekje vergeten by het kasteel, helaas staat de magnolia niet meer in bloei maar daar heb je een heel apart oud hekje!!
Van mij mag het bruidspaar met Rogan op de foto hoor
kyara1989
Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-13 22:13
Hallo Allemaal,
We gaan dus inderdaad met 2 groepen werken 4 modellen 8 fotografen.
Groepje 1:
1. Winter 2. Rogan 3. Joehoe 4. Silver Girl
Aanwezig: 14.15 Starttijd: 14.30 We hebben tot 15.45 de tijd om foto's rond het kasteel te maken voor dat de volgende groep aanwezig is.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Groepsfoto voor het kasteel van 15.45 tot 16.00
Van 17.15 tot het bruidspaar aanwezig is hebben we nog even de ruimte voor overige foto's of dingen waar we niet aan toe gekomen zijn!!
Vanaf ongeveer 17.30 kan het bruidspaar aanwezig zijn kan altijd wel wat uit lopen maar dat is moeilijk te zeggen!
Het is voor niemand verplicht om met het bruidspaar op de foto te gaan ik denk dat we even moeten kijken welke paarden de bruid zelf zou willen het is natuurlijk haar dag en eigenlijk niet de onze. Als het bruidspaar klaar is met de foto's is ons gevraagd ook netjes weer onze spullen te pakken en te gaan.
Let op!!! Ook moeten we netjes alle mest van de paarden in en rond om het kasteel verwijderen! Dus neem allemaal wat mee om de mest mee te nemen!
Dan hebben we natuurlijk normaal een planning wie hoe en wat maar omdat de plekken in en om het kasteel beperkt zijn kijken we TER PLAATSEN wat er geschikt zou zijn voor de paarden en voor de fotografen.
Nou, ik denk dat dat onhandig is als jullie in de tweede groep zitten en ik natuurlijk bij beide groepen aanwezig moet zijn. Daar had ik nog helemaal niet over nagedacht..
Ik denk dat ik gewoon op de scooter kom, dat moet ook wel lukken..
Uhm... als er 4 modellen per keer zijn en 8 fotografen is 2-1 wel handig/logisch.. Maar met het oog op de beperkte plekjes weet ik het niet zo zeker inderdaad...
Dat lijkt me minder handig 8 fotografen die dan of allemaal dezelfde foto krijgen, of een of twee geven maar aan wat ze willen ... Dnek wellicht toch maar gewoon twee aan twee en wellicht vooraf (dus iets eerder komen) ff de plekjes verkennen zodat je met het model al weet waar je heen wilt en wat je wilt hebben?
Ja ik kan ook om 2 uur komen en dan de fotografen ook dat is denk ik geen probleem zal daar nog wel even over bellen omdat der dan natuurlijk ook al 2 trailers staan die van ons en Ilse.....
horsieslii
Geplaatst: 05-08-13 22:50
Ik vind schema persoonlijk fijner, heb anders het gevoel dat ik op moet schieten ivm de tijd en dan kan ik niet de foto's maken die ik dan wil maken.