Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zo kan ik bij Rogan veertjes doen of roosjes, manen steil of met een slag. AZNLady schreef:Ik zou zeggen dat elk paard zijn eigen stijl moet hebben en dan moeten de modellen maar eventjes kijken wat ze erbij matched.
Wat denken jullie ?
Dit is pas de 3e meeting die ik organiseer namelijk.
Tips zijn welkom.
Blingh schreef:AZNLady schreef:Haha ja maar elk model neemt 2 setjes mee.
Als alle paarden nou eventjes laten weten hoe ze eruit komen te zien.
Ik zal even een PB rondsturen.
Ik denk juist anders andersom. Ik wil graag weten welke modellen komen, welke outfits ze meenemen
EllisL schreef:Sorry dat ik dit nu moet melden...
Helaas gaat het met mijn gezondheid niet zo goed meer, ik weet dus niet of mijn gezondheid het toe laat om te kunnen komen...
Dinsdag zit ik een dag in het ziekenhuis en dan weet ik of ik groen licht heb om te komen
Ben je alweer terug in Nl? Sterkte iig! Blingh schreef:EllisL schreef:Sorry dat ik dit nu moet melden...
Helaas gaat het met mijn gezondheid niet zo goed meer, ik weet dus niet of mijn gezondheid het toe laat om te kunnen komen...
Dinsdag zit ik een dag in het ziekenhuis en dan weet ik of ik groen licht heb om te komen
Oh EllisBen je alweer terug in Nl? Sterkte iig!
EllisL schreef:Sorry dat ik dit nu moet melden...
EllisL schreef:Cimmy, Hmm nee, goede en slechte dagen. Nu meer slechte dan goede dagen, begin de moed soms een beetje te verliezen. Vooral als ik stukken loop enzo, dan merk ik het zo goed.dat het niet beter gaat, heb nu ik 3 weken niet getraind dus daar zit ook iets niet lekker
EllisL schreef:Cimmy, Hmm nee, goede en slechte dagen. Nu meer slechte dan goede dagen, begin de moed soms een beetje te verliezen. Vooral als ik stukken loop enzo, dan merk ik het zo goed.dat het niet beter gaat, heb nu ik 3 weken niet getraind dus daar zit ook iets niet lekker
Heel veel succes in het ZKH! biancailona schreef:AZNLady schreef:Nieuwe lijst.
We zitten hebben nu geen reserve paarden modellen meer.
beetje maf, want die van mij stond steeds op de reservelijst!!!!
ps haal mij maar van fotografenlijst af, want vind beetje jammer hoe het is gegaan allemaal.
biancailona schreef:ja maar ook even richting nikki, die zou de lijst maken en ineens was het door een andere bokker gedaan. Ik respecteer het ook, maar moet niet zeggen er geen reservemodellen meer zijn als het wel zo is. Maar goed, wat ik aangeef ik meld me af, want heb andere plannen