Het lijkt me idd dus ook wel prettig om de avond ervoor te beslissen over het weer, een uur van tevoren is te krap voor mij.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heleenxx schreef:Met andere honden is hij wel erg leuk hoor, er moet alleen geen dominante reu bij zijn. Dan weet ik niet zeker of het goed gaat. Jammer dat andere hondeneigenaren hier verder niet reageren.
Essie73 schreef:Ik ga morgen een tijdschema maken. Ik weet niet welke reutjes er nog meer ongecastreerd zijn, dus zal ik je idd dan alleen plannen Heleenxx?
wat mij betreft kunnen jullie samen komen Chelsey, voor de rust is het dan misschien een idee om per sessie van camera te wisselen?
Damelza, ik persoonlijk vind half 9 erg vroeg. 1 van de fotografen moet uit Anna palouwna komen....
Is er iemand die vanuit huis langs Hoorn / Noordbeemster komt?
Nuage schreef:Oh dat is perfect, geen strand! Want die van mij zijn waterratjes. Denk nu toch dat ik er maar eentje meeneem want die andere is doof en luistert dus ook gewoon niet. En als ik dan in mijn eentje met die twee honden loop dan kan ik thuis meteen aan de kalmeringsmiddelen
XxChelsey1xX schreef:^^ ik zou ook best wel 1 willen vasthouden, als ie een beetje rustig is en blijft liggen kan ik hem wel vasthouden tijdens het fotograferen
(kan behoorlijk multitasken dus moet goedkomen)