Aangezien alles van hout is, en hout kan rotten, lijkt water binnen inderdaad niet zo'n goed plan
lovelanga
Geplaatst: 21-07-13 14:45
wat plaatjes die ik erg leuk vind : http://i406.photobucket.com/albums/pp15 ... 1b3af5.jpg (iemand hier had het gehad over pin up achtige stijl. Vind ik zelf ook heel gaaf,dus heb daar ook wat van tussengestopt:)) Zal ook nog verder gaan zoeken naar nog meer ideeën:)
Gister was op het begin flink chaotisch omdat we opeens de keet uit werden gezet terwijl wel alles was geregeld. Dus helaas hebben we voor volgende week geen locatie. Gister hadden we het geluk dat het bij mij thuis kon, maar dit is volgende week niet mogelijk en doe ik ook liever niet met een groep mensen waar ik een deel niet van ken. Dus ik ben bang dat we een nieuwe locatie moeten zoeken, en als die niet voor volgende week hebben ben ik bang dat we deze meeting moeten verplaatsen.
Voor de rest was het wel leuk, en een hele gave ervaring
lovelanga
Geplaatst: 23-07-13 15:31
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat fotos Zou wel jammer zijn als we het zouden moeten verplaatsen, maargoed er moet inderdaad wel een geschikte locatie zijn
Inderdaad zitten we nu zonder lokatie. Tenzij iemand een geschikte lokatie heeft waar het ook met warm weer uit te houden is moeten we deze meeting misschien even op on hold zetten ben ik bang.
Ik heb een super gaaf pand wat een klant van mijn vader is Deze is misschien te regelen en enkel de vraag of jullie dit wat vinden Typ op google in Nes 116 amsterdam Laat even zo snel mogelijk horen of jullie dit iets vinden
http://www.nes116.nl/ Even snel een linkje Is een hele aparte stijl in het pand beneden zit een zwembad / bad achtig iets Allemaal heel exclusief worden ook veel shoots gehouden daar voor veel geld Gelukkig mag mijn vader het pand waarschijnlijk gewoon gebruiken voor zijn goede hulp etc
Ik neem super veel spullen mee als we gaan daar er is nog een club beneden met allerlei belichting ook koffie is hier lekker makkelijk in het pand zelf te halen en broodjeszaak om de hoek zitten 3 min lopen van de kalverstraat dus kan makkelijk mac halen voor ons allemaal mijn vader is trouwens ten alle tijden aanwezig en weet alles te vertellen over het pand [is projectbegeleider hiervan] Eventueel kan ik nog reptielen regelen ookal was dit al op vorige meeting. Een grote boa en wat spinnen + varanen/hagedissen Kapper kan ik ook voor kijken en was er een visagist?