Fotomeeting Balloërveld Drenthe 25 aug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Irisx94

Re: Fotomeeting Balloërveld Drenthe 25 aug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:18

Voor mij is Exloo wel wat verder, 50 tot 1 uur rijden. Heb daar namelijk wel eens een wedstrijd. :)
Dus het kan op zich nog steeds wel.

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 12:31

Ik vind Exloo ook prima, alhoewel ik nog nooit daar in het bos ben geweest. Maar het is voor mij nog dichterbij.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 15:15

Ik moet jullie helaas mededelen dan we op het balloerveld alleen op enkele paden mogen komen en we mogen niet de heide op aangezien hij in de bloei staat. Erg jammer natuurlijk en we zouden er wel heen kunnen maar dan heb je altijd een zandpad geen heide, los gooi foto's worden geschrapt en rij foto's worden dan ook lastig aangezien de fotografen dan ergens in het bos moeten zitten :')

Dus ik stem voor een andere locatie. Zelf bij Exloo heb ik ook een shoot gehad daar heb je een mooi stuk om te rijden, kleine heide en water waar je paard door heen kan

Hier wat foto's van die ene shoot kleine kijk van de omgeving. Om precies te zijn is dit naast het exloo zwembad. Mocht je even op google maps willen kijken.
Sommige zeggen dat je er niet met paard mag komen maar er staan overduidelijk paaltjes voor de menners dus ik zal dat verder nog uit zoeken.

http://imageshack.us/a/img534/3493/9r41.png
http://imageshack.us/a/img838/5034/prlp.png
http://imageshack.us/a/img17/374/49e.png

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:37

Dan meld ik mij bij deze af helaas....... 2 plekken vrij.... dus volgens mij hoeft er dan ook niet meer gekozen worden tussen de modellen.
Volgende keer is de kunst dus eerst informeren en dan organiseren *\o/*

Heel veel plezier voor de genen die mee mogen/kunnen!
En wellicht tot een volgende meeting

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:40

Exloo mag van mij dichterbij n dan maakt de tijd voor mij ook niks uit. Aangezien het 20 minuutjes met de trailer rijden is

liefmeisje15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:47

Zo te zien erg mooie locatie. Gaat er dan nu nog gestemd worden of niet?

_Mellanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:52

Als het wel in Exloo doorgaat . Dan zou ik smiddags eventueel nog kunnen fotograferen. Paard staat niet graag op de trailer te wachten maar aangezien het niet zo ver weg is voor mij Exloo zou ik dus ook nog met de camera komen oefenen :j

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 15:54

Als het in is heb ik voorkeur voor middag omdat ik erheen moet te paard

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 16:05

@CoSnuf Helaas maar zelf op de site van het veld staat dat je op vrij wel alle paden mag komen zo dus ook op de heide tot dat er mensen zeiden dat ik even moest bellen. Dus helaas

@Kitty Jij had aangeboden of je vriend misschien mee wil fotograferen, we hebben namelijk weinig fotografen dus is hij berijd om in de middag of ochtend liefst allebei mee te fotograferen?

@_Mellanie Fotografen zijn altijd welkom haha dus als je in de middag wil fotograferen zou het mooi zijn!
---------------------------------

Er word dus ook niet meer gestemd alle paarden die ingeschreven staan doen mee! Maar zoals de meeste die reageren exloo geen probleem vinden kiezen we voor de locatie exloo! Dus het word officieel exloo!

Ik zal van de week nog even naar de locatie zelf gaan, er is kans dat de schaaps kudde er loopt. En ik zal even verder kijken voor een eventuele andere locatie in exloo.

Ik kan nu bezig met de planning maken, ik zal nog even rond pben dat de locatie is veranderd. Hopen dat iedereen nog mee kan op @cosnuf na helaas. Ik zal verder even een nieuw topic maken waar alles duidelijk in staat. Dan krijgen we misschien meer fotografen

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:10

_Mellanie schreef:
Als het wel in Exloo doorgaat . Dan zou ik smiddags eventueel nog kunnen fotograferen. Paard staat niet graag op de trailer te wachten maar aangezien het niet zo ver weg is voor mij Exloo zou ik dus ook nog met de camera komen oefenen :j

Dit zou ik eventueel ook nog kunnen doen...... Wij hebben kort geleden een Nikon 3200 gekocht maar ik ben geen fotograaf!
Dit zijn een beetje mijn kunsten haha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dus mocht er belangstelling voor zijn zou ik dat ook nog wel willen doen.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:12

Naaoommii schreef:
@CoSnuf Helaas maar zelf op de site van het veld staat dat je op vrij wel alle paden mag komen zo dus ook op de heide tot dat er mensen zeiden dat ik even moest bellen. Dus helaas

Ja zonde hé..... Maarja goed we zijn er verwend genoeg mee dat we er uberhout te paard mogen komen *\o/*

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:15

Ik zal vragen of hij nog mee kan.want volgens mij bleek het samen te vallen met zijn motor weekend.
En waar in Exloo bedoel je? Hopelijk niet te ver Haha.

Kunnen ook die kuilen waar we ook met Saar geweest zijn?

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 16:20

@CoSnuf je bent een held als je als fotograaf kan komen die komen we altijd nog te kort haha en dan kun je toch nog op de meeting komen altijd leuk :D

@Kitty De foto's die ik jullie liet ziet is bij het exloo zwembad er achter. En waar wij waren is opzich ook een prima locatie alleen los gooien kan daar niet je mag daar verder alleen op het brede pad komen en op de ruiter paden en het is er vrij druk met honden en ik denk niet dat de mensen de trailers er kwijt kunnen

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:26

Is er dan toevallig ook iemand die langs assen komt? Dan zou ik mee kunnen rijden

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 16:32

Ik ga nu zelf met de fiets dit is voor mij een kwartiertje fietsen.

Adawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:33

Misschien is het handig dat je een plattegrondje maakt met waar je het wil houden?

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:33

Ik ben op de fiets dik anderhalfuur onderweg :')

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:34

Nee Assen is voor mij behoorlijk de andere kant op.

Ik kon vanuit Eext. Gieten, Gasselte..... Mochten er nog mensen willen liften laat het maar weten.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 16:38

Der was iemand uit Gieten die had nog geen vervoer, ik denk dat ie graag met je mee wil rijden.
Ik heb iedereen een pb gestuurd ik ga nu beginnen aan het nieuwe topic. Ik zal dan de link hier plaatsen en dan praten we daar verder!

Mar_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 16:40

Ik was degene uit Gieten, zal fijn zijn als ik met je mee kan rijden!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 17:18