Bart en Pride staan definitief in de ochtendgroep. Een buckskin quarter komt erbij in de middag, nieuw schema komt over een uurtje online. Niks qua tijden veranderd verder.
Fotografen Dik gedrukt die hebben bevestigd met telnr per PB. - Cynn_x - Bellatrix - jenne - Femkex - Lisette1987 - xDominique - Sandra - Calanddra - Priisss - Madieke - Tezzy
Modellen Dik gedrukt die hebben bevestigd met telnr per PB. - janneke584 - Bente - leoni1997 - Indiena Summer - Carrera97 - Bart - ... - Pride - Binq - Binq - Femke_Tweety - Tweety (alleen portret) - Wendy - Bob (alleen portret) - Aan het zoeken...
Van Buckskin had ik nog een andere foto, maar die wilde niet vanaf mijn mobiel naar mijn laptop.. error, error.. rot op met je error. Dus voor het idee.. zijn mooie kont in de wei
Cyn,ik kan eventueel nog n stalgenootje vragen voir in de midsag? Zij heeft n eigen vrachtwagentje. ze heeft n hele gave kwpn. Roodbruin met donkere manen en vooral heel veel uitstraling
Ik ga weer verder zoeken naar een model voor in de middag..
Fotografen Dik gedrukt die hebben bevestigd met telnr per PB. - Cynn_x - Bellatrix - jenne - Lisette1987 - xDominique - Sandra - Calanddra - Priisss - Madieke - Tezzy
Modellen Dik gedrukt die hebben bevestigd met telnr per PB. - janneke584 - Bente - leoni1997 - Indiena Summer - Carrera97 - Bart - kimlovelovejoy - Pride - Binq - Binq - Femke_Tweety - Tweety (alleen portret) - Wendy - Bob (alleen portret) - Aan het zoeken...
Van Buckskin had ik nog een andere foto, maar die wilde niet vanaf mijn mobiel naar mijn laptop.. error, error.. rot op met je error. Dus voor het idee.. zijn mooie kont in de wei
Als je de nee op mijn afmelding bedoeld, het gaat niet zo goed met mijn opa en hij woont hier niet in de buurt. M'n ouders gaan er zondag heen en ik wil ook graag mee nu het nog kan.