Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

echt? wat jammer Brenda, vind jouw paarden nou net zo mooi!                                                         
 Ik had jouw prachtige paarden graag eens willen ontmoeten!                                                         

Je geeft nu die persoon zijn/haar zin door niet meer te gaan. 
  Ja Jae is apart en zou daarom mss iemand anders een spot kosten. Ik heb met Leorah gePbt en ik blijf in zoverre bij mijn standpunt, als er gekozen moet gaan worden tussen de modellen, trek ik Jae terug. Als er niet gekozen hoeft te worden, zijn Jae en ik aanwezig 
 Al kan ik dus alleen maar de 21e juli. Als het 10 augustus wordt ben ik er sowieso niet bij. Dan moet ik de ruiters van crazycactus opvangen die dan een trektocht maken. Die overnachten nl hier bij mij thuis 

Kan ik je mooie paardjes ook eens zien.                                                         

. Wanneer kun je? We moeten nog kiezen uit 21 juli of 11 augustus.. Maar als ik jullie zo begrijp zou het 11 augustus beter uitkomen omdat we dan de meeste fotografen hebben?                                                         

Ken je hem?                                                         Naaoommii schreef:@Sok
Jaa die zijn van hemKen je hem?
 En hij reed vroegah altijd mee met de kerstshow op de manege! Zijn Floor en Floris en Boy en Lady er nog? 

)                                                         Sok schreef:Naaoommii schreef:@Sok
Jaa die zijn van hemKen je hem?
Dacht ik al! Er is behalve Van hier op bokt weinig in de buurt met zo'n kleurtje!
Jep, vriendinnetje van me reed wel eens een pony van hem en een paar meiden van de manege (de rietweg) lesten ook met paardjes van hem!En hij reed vroegah altijd mee met de kerstshow op de manege! Zijn Fleur en Boy en Lady er nog?