Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:kaniche schreef:Er was ook nog iemand in het DH topic die haar hond wel wilde uitlenendus als x_Cynn niet kan, dan hebben we nog iemand! Oh ja, x_Cynn, wat voor type DH heb je?
wel handig om van tevoren te weten
Bedoel je nou mij?DH? Wat is een DH?
FR_Foto schreef:_Cowgirl schreef:Zou iedereen zsm zijn/haar naam onder de datum kunnen zetten wanner hij/zij kan.
20 juli.
- _Cowgirl // Model.
- _Rianna_ // Fotograaf.
-
-
-
27 juli.
- _Cowgirl // Model.
- kani-ejj. // Fotograaf.
- _Rianna_ // Fotograaf.
- FR_Foto // Fotograaf
- Madeira_ // Model.
Citaat:Zou iedereen zsm zijn/haar naam onder de datum kunnen zetten wanner hij/zij kan.
20 juli.
- _Cowgirl // Model.
- _Rianna_ // Fotograaf.
- kaniche // Model.
- _SantOs_ // Model.
-
27 juli.
- _Cowgirl // Model.
- kani-ejj. // Fotograaf.
- _Rianna_ // Fotograaf.
- FR_Foto // Fotograaf
- Madeira_ // Model.
- kaniche // Model.
Femke_Tweety schreef:Wat een leuk topic!
Ik las dat jullie nog wat moeite hebben met een locatie.
Ik weet dat er in Doorn een instituut is waar mensen met een handicap wonen. Instituut Bartimeus heeft daar een locatie. De mensen dier wonen zijn blind of slechtziend, en hebben daarnaast vaak ook een andere handicap.
Ik ken het instituut verder niet, maar als ik er langsrij, ziet het er eigenlijk wel mooi uit. Het is bovendien op de Utrechtse Heuvelrug. En ik denk oprecht dat als je mailt wat je plannen zijn, je hier veel kans maakt, ik denk dat zij het een mooie actie zullen vinden. (Voor de modellen met een handicap is het makkelijk met parkeerplek dichtbij etc.)
Misschien is het voor de mensen die er wonen ook wel leuk dat er zo'n actie op hun terrein is.
Geen idee of jullie het wat vinden, maar in het kader van deze meeting leek mij dit wel een leuke tip.