lifaya schreef:in elk geval je paard niet vergeten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar inderdaad wat Femke zegt
veel beterschap voor Cream! 
maar hij vertelde wel dat het voor een volgende keer slim was om een weide buiten het losloop gebied voor honden af te zetten i.v.m risico's als een paard een hond zou trappen etc. Dus heb dat Michelle ook uitgelegd door middel van een kaartje waar we kunnen gaan fotograferen (buiten het losloop gebied van honden dus). LisaDijk schreef:De boswachters zijn wel eens gezellig bij ons komen kijken toen we vorig jaar aan het fotograferen waren, toen zaten we met een weide nét in het losloop gebied van honden, ze vonden het helemaal niet erg. 1 boswachter had zelf een camera en die ging ook leuk wat plaatjes mee schieten van een aantal paarden hahamaar hij vertelde wel dat het voor een volgende keer slim was om een weide buiten het losloop gebied voor honden af te zetten i.v.m risico's als een paard een hond zou trappen etc. Dus heb dat Michelle ook uitgelegd door middel van een kaartje waar we kunnen gaan fotograferen (buiten het losloop gebied van honden dus).

Maar ja, op 2 weken kan er nog zoveel veranderen dusja

ik zou bijvoorbeeld eerst naar de meeting kunnen gaan en als iemand mij dan bij Tilburg station af zou zetten ik daar weer word opgehaald door de eigenaresse van het paard, dat zou wel mogelijk zijn...
ik heb er al zin in!