Maar ik heb besloten de meeting tóch te cancellen.. Op het moment spelen er nogal intense persoonlijke dingen hier waardoor ik gewoon niet de tijd en moeite in de meeting heb kunnen steken als ik wilde. Hierdoor zou het resultaat ook maar half werk zijn geworden, dat wil ik niet. De locatie die ik voor ogen had, bleek toch niet toegestaan en ik heb niet de tijd gehad een locatie te vinden die dit kon evenaren.
Als ik het doe, doe ik het goed. Dus van het najaar zal er een nieuwe poging komen !
Misschien een optie om iemand anders het over te laten nemen. En andere locatie te pakken ? Fotografen hebben natuurlijk hun werk er al aan gehad voor het stemmen. En voor de modellen zou het een teleurstelling zijn als ze niet meer heen kunnen.
Het is niet dat ik zomaar de meeting afzeg hoor Heb echt mijn best gedaan om een andere locatie te vinden die kan tippen aan de locatie die ik voor ogen had, voor een andere locatie zou je al snel een uur moeten reizen. Dus dan zou ik alles helemaal om moeten gooien dus stel ik hem liever uit naar later het jaar
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 26-07-13 14:31
Je hebt groot gelijk hoor Lara Dan moet er nu in alle haast nog een nieuwe locatie gevonden worden. Daarbij zijn er aardig wat afmeldingen van modellen. Ik denk dat het een verstandig besluit is de meeting uit te stellen naar later dit jaar.
Ik snap het Lara ookal deed ik niet meer mee vanwege vakantie Als er een volgende keer komt wil ik me heel graag ovb van vervoer en goedkeurig van mijn moeder aanmelden!