Alleen de prikpaaltjes voor de ochtend zijn nog een dingetje, want die hebben we niet.... Ik heb al in de omgeving gevraagd, maar niemand heeft ze. Misschien nog 1 persoon..
Smart heeft prikpaaltjes en lint, die zou ik morgen kunnen ophalen. Dan zouden we afspreken in/bij Numansdorp, maar ik heb geen auto morgen!
_Denise
Geplaatst: 26-04-13 21:21
Oh
Ik ben persoonlijk niet zo'n fan van longe, omdat je paard dan vaak toch wel in een onnatuurlijk gebogen houding loopt. Maar is t niet anders dan is t niet anders hoor
Vind het allebei goed, al klinkt een half uurtje langer slapen erg aantrekkelijk maar ik weet niet hoe makkelijk de andere twee fotografen en het andere ochtend model te bereiken zijn? Als dat lastig is moeten we de tijd gewoon zo laten denk ik?
Zo, tas klaargezet, hoofdstel en laarzen gepoetst, ik ben er klaar voor Mijn paard heeft nog lekker in de (natte) wei gespeeld vanmiddag dus ben benieuwd hoe ik die morgenochtend aan tref Kan alleen mijn leren halster niet vinden dus hoop dat die in mn kast hangt. En anders alleen foto's met mijn hoofdstel, die is toch heel mooi
Ilona
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-13 17:46
Ik heb liever dat het half uur later begint.. Is toch iets verder rijden dan dat ik eerst dacht......