Fotomeeting Paarden/pony's Ginkelse Heide 8 september

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Fotomeeting Paarden/pony's Ginkelse Heide aug/sep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:45

Ok 8. :)
Wordt idd moeilijk...

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:47

Ja en met die 10 was ik al heel streng... :')

En de modellen zich maar afvragen of ze wel knap genoeg zijn...

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 10:55

En er komt nog een hele mooie bij vanavond.... _O-

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:59

Cynn_x schreef:
En er komt nog een hele mooie bij vanavond.... _O-

Neeeeee, cynn dat kan ik niet aan... :')

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 11:00

Opzich wil ik het aantal ook wel opschroeven naar 10 hoor, maar ik weet dat sommigen fotografen geen extra accu hebben en dan zijn sommigen toch echt wel leeg aan het einde van de dag.. zou jammer zijn voor de middag modellen die als laatste zijn. En daarnaast is het dan ook een erg lange dag, als je dan ook nog van ver komt ben je daarna ook echt wel kapot. Maar ik ga nog wel even kijken. ;)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:01

Citaat:
zat. 17 aug. - Bella - jenne- Niwla - AmberB_ - horsesm - Anoli - Flo123 - Madeetje - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn
zo. 18 aug. - Bella - Sani -jenne - horsesm - Anoli - Madeetje - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn
zat. 24 aug. - Bella - jenne- Niwla - horsesm - Anoli - LoesVDB - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - Nijn
zo. 25 aug. - Bella - Sani - jenne - horsesm - Anoli - LoesVDB - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - Nijn
zat. 7 sep. - jenne- Niwla - AmberB_ - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Anoli - Nijn
zo. 8 sep (traktatie van mij!). - Bella - Sani - jenne - Sees - AmberB_ - horsesm - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh -EquiPhoto - Lottjxx- Anoli - Nijn
zat. 14 sep. - jenne- Niwla - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - Lottjxx - Nijn
zo. 15 sep. - jenne - Sees - horsesm - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh- Lottjxx - Nijn
zat. 21 sep. - Bella - jenne - Sees -AmberB_ - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn
zo. 22 sep. - Bella - Sani - jenne - Sees - AmberB_ - horsesm - Anoli -LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 11:01

Ik zit op school, in de les niks te doen... misschien zet ik hem er zo al bij O:) .
Ik krijg het nu ook echt heel moeilijk met kiezen..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:02

Hou het idd maar op 8. Ik zal aan het einde van de dag al kapot zijn....

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 11:05

Bellatrix schreef:
Hou het idd maar op 8. Ik zal aan het einde van de dag al kapot zijn....

Ja precies, ik heb na 8 stuks ook wel gehad.. heb wel een extra accu maar toch..
Met de pony meeting op 29 juni heb ik al de uitzondering gemaakt om er 10 van te maken, omdat het toch een beetje een speciale meeting is met de kinderen, indianenoutfits.. etc. en er zoveel leuke modellen waren. :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:06

Ik vind 10 prima, des te meer portfolio materiaal, maar 8 vind ik ook geen probleem :)

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:07

Ik heb ook 2 accu's en daar zou ik het net mee moeten redden. :') Eentje is namelijk al 8 jaar oud. :+

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:09

Hihi ik ben benieuwd op welke modellen de fotografen gaan stemmen. Als ze meer foto's van mijn paardjes willen zien, dan kunnen ze ook in mijn profiel kijken :)

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:12

Ik heb er tot nu toe 4 die ik écht graag voor de lens wil hebben. Ben benieuwd wat er nog bij komt :D

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:13

Cynn_x schreef:
Opzich wil ik het aantal ook wel opschroeven naar 10 hoor, maar ik weet dat sommigen fotografen geen extra accu hebben en dan zijn sommigen toch echt wel leeg aan het einde van de dag.. zou jammer zijn voor de middag modellen die als laatste zijn. En daarnaast is het dan ook een erg lange dag, als je dan ook nog van ver komt ben je daarna ook echt wel kapot. Maar ik ga nog wel even kijken. ;)

nee 8 is prima, maar dan moet ik gewoon nog even goed nadenken... en idd na 8 modellen ben ik ook wel moe hoor :j

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 11:14

Fotomeeting Paarden/pony’s Ginkelse Heide aug/sep

Waar?
Ginkelse Heide.
Verzamelplaats: Verlengde Arnhemseweg 101
6718 SM Ede

Fotografenlijst
1. Cynn_x // Cynthia // http://cynnfotografie.weebly.com/
2. EquiPhoto // Jill / http://www.facebook.com/EquiPhotography
3. Bellatrix // Marlies // http://www.marliestrap.webs.com // Kan jurk meenemen, eventueel ook 2 zwarte mantels.
4. Sani // Sandra // VOORBEELDFOTO 1 VOORBEELDFOTO 2
5. horsesm // Mandy // VOORBEELDFOTO 1 VOORBEELDFOTO 2
6. jenne // Jennefer // http://www.silver-emotion.com
7. Anoli // Ilona // VOORBEELDFOTO 1 VOORBEELDFOTO 2
8. Laurahh // Laura // http://www.elde-fotografie.nl
9. Ilona // Ilona // Facebookpagina
10. KimAlFoto // Kim // http://www.photokim.tk
11. Nijn // Sharon // VOORBEELDFOTO 1 VOORBEELDFOTO 2
12. Tezzy // Tessa // RawHorse Photography
13. Juliette17 // Juliette // http://www.juliettefotografie.nl
14. Lottjxx // Lotte // http://unleashphotography.weebly.com/
15. xMiinh // Minh-Dan // http://www.miifotografie.tk

Reserve:
1. xDominique // Dominique // VOORBEELDFOTO 1
2. Moonfight // Marlinde // http://i49.tinypic.com/2v19p9e.jpgVOORBEELDFOTO%201
3. annoouukie // Anouk // VOORBEELDFOTO 1
4. MadelonSunny // Madelon // http://www.revima-pictures.nl

Modellenlijst
Ik hou de aanmeldingen die ik per PB krijg bij in een Word bestand en maak altijd een overzicht met foto’s van de modellen en die zet ik dan hier neer. Ik zit alleen niet altijd op mijn eigen laptop met dat programma om te maken, maar ik probeer het iedere dag bij te werken. Dus als je er als model nog niet bijstaat, schrik je niet, ik bevestig je aanmelding altijd per PB maar je komt in het overzicht zodra ik kan!
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

DOORGEVEN DATUM TOT UITERLIJK VRIJDAG 5 APRIL 21:00!!
Dan wordt de datum definitief bekend, en kunnen er nog modellen en fotografen afvallen
en bijkomen tot WOENSDAG 10 april 21:00! Dan gaan we stemmen!

Hoeveelheid van de modellen ga ik nog over nadenken, wordt misschien opgeschroefd naar 10. Maar sowieso worden het er 8. ;)
Als de datum bekend is ga ik anders even PB'en met de fotografen, overleggen.
Laatst bijgewerkt door Cynn op 03-04-13 11:19, in het totaal 1 keer bewerkt

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 11:17

Ben heel benieuwd, erg mooie paarden!
Ik hoop dat mijn shetlander gekozen wordt, ik heb daar nog geen foto's van en hij wordt misschien verkocht.
Ik ben alleen bang dat hij weining kans maakt met al die mooie modellen, vooral die mini's zijn leuk :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:30

Oh ik vind het als model (tenminste mijn paarden dan :D) wel spannend hoor :o. Ik wil al heel lang mooie foto's van mijn mannen en dit is zowat bij mij in de achtertuin maar op de een of andere manier is het er steeds niet van gekomen. Hopelijk nu (duimduimduim).

En nog even complimenten aan CYn, je hebt het strak geregeld allemaal hoor!!

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 13:54

@Sees, Karel krijgt sowieso mijn stem hoor! :D

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 14:14

Laurahh :o :o...

Ik vind ze gewoon allemaal zo leuk :j . Jammer dat je zoiets niet met allemaal kan doen hè. Maar ja ik ben geen fotograaf dus ik heb makkelijk praten. Ik kan me voorstellen dat het erg vermoeiend is om de hele dag te proberen de mooiste momenten vast te leggen.

xMiinh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 15:06

Sees schreef:

+1!

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:28

Ik wil er wel zo veel mogelijk hoor! Moet alleen nog even een extra accu kopen! :P

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 16:37

Nijn schreef:
Citaat:
zat. 17 aug. - Bella - jenne- Niwla - AmberB_ - horsesm - Anoli - Flo123 - Madeetje - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy
zo. 18 aug. - Bella - Sani -jenne - horsesm - Anoli - Madeetje - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy
zat. 24 aug. - Bella - jenne- Niwla - horsesm - Anoli - LoesVDB - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - Nijn
zo. 25 aug. - Bella - Sani - jenne - horsesm - Anoli - LoesVDB - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - Nijn
zat. 7 sep. - jenne- Niwla - AmberB_ - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Anoli - Nijn
zo. 8 sep (traktatie van mij!). - Bella - Sani - jenne - Sees - AmberB_ - horsesm - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh -EquiPhoto - Lottjxx- Anoli - Nijn
zat. 14 sep. - jenne- Niwla - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - Lottjxx - Nijn - Tezzy
zo. 15 sep. - jenne - Sees - horsesm - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh- Lottjxx - Nijn - Tezzy
zat. 21 sep. - Bella - jenne - Sees -AmberB_ - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy
zo. 22 sep. - Bella - Sani - jenne - Sees - AmberB_ - horsesm - Anoli -LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:21

Tezzy schreef:
Nijn schreef:

zat. 17 aug. - Bella - jenne- Niwla - AmberB_ - horsesm - Anoli - Flo123 - Madeetje - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy - Lauwttje
zo. 18 aug. - Bella - Sani -jenne - horsesm - Anoli - Madeetje - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy - Lauwttje
zat. 24 aug. - Bella - jenne- Niwla - horsesm - Anoli - LoesVDB - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - Nijn - Lauwttje
zo. 25 aug. - Bella - Sani - jenne - horsesm - Anoli - LoesVDB - Ilona - Laurahh - Juliette17 - xMiinh - Nijn - Lauwttje
zat. 7 sep. - jenne- Niwla - AmberB_ - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Anoli - Nijn - Lauwttje
zo. 8 sep (traktatie van mij!). - Bella - Sani - jenne - Sees - AmberB_ - horsesm - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh -EquiPhoto - Lottjxx- Anoli - Nijn - Lauwttje
zat. 14 sep. - jenne- Niwla - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - Lottjxx - Nijn - Tezzy - Lauwttje
zo. 15 sep. - jenne - Sees - horsesm - LoesVDB - Madeetje - finnens - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh- Lottjxx - Nijn - Tezzy - Lauwttje
zat. 21 sep. - Bella - jenne - Sees -AmberB_ - horsesm - Flo123 - LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy
zo. 22 sep. - Bella - Sani - jenne - Sees - AmberB_ - horsesm - Anoli -LoesVDB - Madeetje - Ilona - Laurahh - Anniick - Juliette17 - xMiinh - EquiPhoto - Lottjxx - Nijn - Tezzy

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:22

xMiinh schreef:
Sees schreef:

+1!

:o *Zelfvertrouwen ook weer eens een boost..*

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:27

Ik heb 2 accu's en 3 kaartjes O:)

En maar 1 lichaam met energie _O-