Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marjoow schreef:Aangezien er genoeg animo is, lijkt het me slim om iets te maken zodat iedereen zich kan aanmelden.Citaat:AANMELDEN Via PB!
Fotograaf
Naam:
Boktnaam:
Apparatuur:
Bekend met de serie Supernatural?:
Wat kun je meenemen qua make-up/kleding/rekwisieten?:
Aanvullende ideeën?:
Idee voor een locatie?:
Model
Naam:
Boktnaam:
Voorkeur voor karakter/wezen?:
Aanvullende ideeën?:
Idee voor een locatie?:
Ook graag 2/3 fotos van jezelf bijsturen, zodat we een mooi beeld van de modellen krijgen.
Visagie etc.
Naam:
Boktnaam:
Aanvullende ideeën?:
Idee voor een locatie?:
Zou je ook 2/3 fotos van je "werk" bij willen voegen? Altijd leuk om naar te kijken!
Als je naast model/fotograaf ook Visagie kan doen, wil je dan ook daarvoor ook het lijstje invullen?
Een lijst met rekwisieten en dergelijke maken we tzt, maar houd er rekening mee dat we waarschijnlijk wel wat geld nodig hebben voor rekwisieten en dergelijke zoals lenzen voor modellen en verf/spuitbussen en dergelijke.
Leo schreef:Willen jullie ook met wapens (zwaarden, bogen etc.) en dergelijke op de foto? Ik zat net even met mijn zwager en heb tussendoor even snel gevraagd hoe het zit met de wapenwet / vergunningen en dergelijke. Hij is re-enacter en organiseert veel waar ook wapens bij gebruikt worden. Hij kent de wapenwet wat dat betreft op zijn broekzak, dus dat is wel heel praktisch als het daar op aan komt