Haha Sandra ik had je al op facebook.. Alleen volgens mij niet op de adere.. Ik vond het ook wel fijn zo. Dan kan je dingen uit proberen enz. Want mijn foto's in de handmatige instellingen zijn beter geworden als die in de sportstand. Dat had ik anders niet gedurfd.
Haha ja dacht maak meteen de site eventjes aan. Heb de foto's er al op staan en de waterfoto's zijn beter gelukt als ik dacht zover het er nu uit ziet. Ben wel verbrand HAha. Nummers uitwisselen is voor een volgende keer wel een goed idee ja.!
Oniekje misschien ook een tip voor jou voor een volgende meeting om eventjes paar dagen van te voren te kijken nog er kunnen allerlei dingen veranderd zijn of iemand een pb te sturen ofzo.
Hey wat leuk dat met het uitproberen ze ook echt beter zijn geworden
Ik ga zo eens naar de foto's kijken, ben niet zo snel met bewerken hoor, wil altijd eerst alles ordenen, netjes ieder zijn eigen map, dan uitzoeken en JPG maken welke ik mooi vind en dan nog verkleinen om te kunnen uploaden haha
Dankje Sandra.! Als jij dat zegt vind ik het echt een compliment. Ik ben tot nu toe ook wel erg tevrede. Alleen de meeste actiefoto's zijn echt slecht maar er zitten er een paar bij die kunnen nog wel. vind vooral die met die bellen echt mega gaaf.
HAha ik bewerk ook maar met een ''simpel'' progamma en woon alleen dus alle tijd.
XxLiEsJuHhxX
Geplaatst: 04-05-13 23:46
Voorproefje van Bono & Jagger.
Ozzy is wel al klaar.! Hier zijn crash
Nu nog eventjes voorproefje maken van nova en dan snel mijn bed in.